Mi a véleményetek a "használtautó szakértőkről" ?
Nem igazán értek autókhoz. Nyilván ha valaki mindennap ad-vesz autót akkor neki ez az egész értelmetlennek tűnik, nekem viszont simán megér +100-200eFT-ot.
Nincs olyan autószerelő ismerősöm aki tudna direktbe segíteni.
Itthon is van pár autószerelő aki vállalja hogy segít átnézni az autót, elkerülni azokat a buktatókat amin egy laikus tuti átcsúszik.
Konkrétan őt néztem ki: [link]
Valakinek van tapasztalata Tiborral kapcsolatban, esetleg tud ajánlani másvalakit ?
Aki teljesen semmit nem ért hozzá, max. annak.
De egy autó vásárlás előtti átnézése, kipróbálása azért nem igényel olyan nagy szakértelmet. Ha valami nagy baj van, azt az is észreveszi aki nem szakértő. Erre bőven elég egy olyan rokon/ismerős aki ért hozzá. Én is voltam már több rokonnak autót átnézni, úgy hogy nem ez a szakmám. Észre lehet venni a problémákat.
Én azt mondom, hogy ha ezekhez a dolgokhoz is szakértő kell, járj biciklivel komám.
Ha valaki vesz magának egy KINÉZETT autót, akkor legyen annyi akaratereje, hogy leül 1-2 órára utánanézni, hogy az adott tipussal milyen gondok lehetnek, és azok hol helyezkednek el. Utána szépen át tudod ezt vinni a gyakorlatba, és szemrevételezéssel eldönteni.
Az olajcseréhez is szakértők kellenek? Remélem a cipődet be tudod kötni. Első autónak saját magam néztem meg a típushibáit, és nem vittem magammal senkit. Jó vétel volt, mert a szervizen is csak pár dolgot cseréltek, olcsón megúsztam a vásárlást.
Plusz utána benned van az, hogy Te magad ellenőrizted, és büszke leszel magadra.
Egy ilyen szakértőnél ez nincs meg.
Nyilván milliós autóknál megéri, főleg a bonyolult bömösnél meg ilyesminél.
Persze nyilván tudom az alap dolgokat, de attól még laikus vagyok.
Szóval kb. teljesen semmit nem értek, de lehet hogy kicsit alul becsülöm a tudásom.
Skoda Rapid spaceback, Fabia combit
4-5 éves. max 3.5m-ig.
Szóval annyira nem bömöst szeretnék, gondolom ezt nehéz elképzelni.
Nem szeretnék biciklizni.
Az a lényeg hogy minimalizáljuk a kockázatot, büszkeségből nem szívesen hajítanák ki sokmilliót. Persze tudom hogy ez nem egyértelmű itt MO-n.
Használni szeretném az autót közlekedési eszközként.
Ha valami problémája van igen, elviszem egy szerelőhöz ( aki ért hozzá ).
Nem vagyok és nem is akarok hobby autószerelő lenni, ezért nem ismerem fel a nagy hibákat és nem is kívánok utánanézni.
Gondolom azért nem az a elképzelés hogy minden jogsi mellé kell egy autószerelő szakvizsga.
Egy barátnő biztos értékelné, hogy egy olajcserét sem tudsz elvégezni az autón. 😂
"Nem szerelni akarom hanem használni" tipikus gazdag vagyok és büszke, lerí rólad, hogy valszleg Pesti vagy, jó az a bicikli.
Egy szakértő már sok példánynyal találkozhatott a vizsgált típusból vagy hasonlóból. Pl. tudhatja, hogy hol vannak a tipikus rozsdásodási pontjai. Sokszor elég pontosan tudni kell, hogy mit nézzen az ember.
Pontosan ismerheti a motorok hangját. Fonendoszkópot is használhat, hogy az egyes forgó, mozgó alkatrészek hibáit megkülönböztesse. Felismeri, hogy hol volt megbontva az autó és az lényeges vagy lényegtelen következményekkel jár a szilárdságra nézve.
Stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!