Melyik a legjobb 50es robogo, 110 ezer forint korul?
napi hasznalatra, tehat kb 8km suliba oda-vissza, neha elugrani bevasarolni, stbstb.
(yamaha aerox, aprilia sr50, honda dio, meg ezekkel hagyjatok, egyik se jon be)
ules alatti rekeszbe jo ha befer egy sisak/taska
176cm/76kg/f
ÍÍhát igazából pont ezekre gondoltam, mit amiket Te kizártál. Miért zártad ki őket? Az sr50 még 50-esben is bejövős.
Esetleg NSR50? japán, olcsóbb hozzá az alkatrész mint olasz társaihoz.
Előző vagyok, nekem ez a top3:
Piaggio Liberty 50 2T: A léghűtéses Piaggio blokk megalkotásakor nem a csúcsteljesítményt hajkurászták, hanem a megbízhatóságot. A Liberty logikus választás a közlekedőknek, a nagy kerekeivel egyszerre kezes, és jól veszi az úthibákat.
Malaguti F12 Phantom: Az F12-t jó alkatrészekből rakták össze, a blokk Minarelli (volt levegős és vizes változatban is, 2007-től viszont a CPI a beszállító), az első futómű Paioli, a fék Grimeca, ráadásul elöl-hátul tárcsa. Vagányul néz ki, megbízható, olcsón felújítható - a Minarelli blokkhoz van minden, olcsó silánytól az elfogadható árú tisztességes minőségűn át a méregdrága csúcscuccokig minden.
Yamaha Aerox 50: A Yamaha az Aeroxszal indult 1997-ben a sportrobogók mezőnyében. A Minarelli legerősebb, vízhűtéses blokkját építették bele, jó vázzal és fékekkel. Ha valamit lehet kritizálni, akkor az a futóműve - az sem rossz, de az olaszok jobban megoldották a sajátjaiknál, de az Aerox ettől függetlenül is az egyik legjobb sportos ötvenes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!