Axiális csapágy a blokban lévő főtengelyt nem engedi vissza pörögni?
Akkor most te sem tudod hogy mit akarsz kérdezni?
A motort kézi erővel, lehet a normális forgásiránnyal ellentétesen forgatni, de beindulni így nem tud. Eddig oké?
Az önindító tengelye csak akkor van összeköttetésben a motorral, amikor indítózol. Az önindítónak is van egy forgásiránya, és amikor áramot adsz neki ergo indítózol, akkor csak és kizárólag abba az irányba tud forogni.
Miért kellene megakadályozni azt hogy kézi erővel visszafele is tudd tekerni a motort?
És igy elgondolkodva igazad van öninditoval kapcsolatba! Én a teljes müködési elvre vagyok kiváncsi de azon senki se gondolkodot el,
hogy mere felé kell forognia az egész motornak pl miért kell csak jobbra forognia? Mikor összerakod honnan tudja az ember, hogy merre kell forognia munka irányba? Mikor teljesen szétszeded külön a blokot veszérlést és utána összerakod! De akkor ki derült, hogy a szelepek vezérlések és elgyujtások nem engedik vissza forogni ill. Igy van kitalálva a vezérműtengely? Remélem igy érthető
Hidd el, próbáltam, nem audit, de láncos volt. Tudom hogy nem szereti a láncfeszítő, de a vezérlés nem akadályozza meg az ellentétes irányú forgást. Annyi volt csak a hatása, hogy kicsit nehezebben indult be, mert idő kellett, hogy a motor kidolgozza magából (és a szívósorból, légszűrőházból) a kipufogorendszerből visszaszívott oxigénmentes kipufogógázt. A szokásos 3-4 főtengelyfordulat helyett kb. 15 fordulat után indult be.
Ne akard magyarázni a bizonyítványodat, mert minél inkább megmagyarázod, annál kevésbé tűnsz hozzáértőnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!