Autentikus véleményre ne számíts.(itt)
Amúgy bika motornak tűnik.
Nagyon nyomatekos, jol motorozhato megbizhato gep. Turazasra kivalo.
Az 5valtonal elferne egy 6os, illetve talan ez az egy gyenge pontja a fogaskerek megtud kopni.
Mint fentebb írták, a Bandit nagyon jó, megbízható, általános motor.
Akinek van, szereti.
Az N-es a teljesen csupasz, szélvédelem nélküli, amit külön plexi felszerelésével lehet enyhíteni. Vagy S-es, félidomost venni.
2000 után változtattak az addigi görbe vázon, szerintem érdemesebb az onnantól gyártott, egyenes vázasat venni.
Az 1200-es nyomatékos, amit mindenki szeret, viszont előfordul, hogy a váltó fogaskerekein kopás jelentkezik. Ez kiderül egy próbaút során, mert jellegzetes, régi Ikarusz buszos búgás hallatszik. Azt nem tudom, magán a hangon kívül okoz-e valójában problémát.
Néhány esetben előfordult, hogy a benzincsap meghibásodott, és ha a tűszelep is átereszt akkor ilyenkor nem csak a karbi folyik tele, de onnan megy tovább is, végül az olajban köt ki. Vannak akik ezt megelőzendő, átalakítják a benzincsapot.
Ezen kívül érdemes elgondolkozni az első telók rugójának cseréjén, progresszívre. Illetve sokan az üléseket is konfortosabbra alakíttatják, bár ez egyéni érzékenység kérdése. Én 4-500 km-t egy nap elmegyek vele (600-assal), bár 600 km felett már tényleg jól esik leszállni róla.
Egyéb kérdés?
A 600-as nyilván kisebb teljesítményű, és magasabb fordulatszámon használod (12e-ig forog), többet kell váltogatni.
De nem kevés ez sem, csak mondjuk 2 személlyel, sok csomaggal, hegynek felfelé vissza kell váltani párat. Míg a nagy bandit erőből felmegy.
Kezdőként a nagyot szerintem nem jó ötlet bevállalni.
A 600-as az a kategória, amire A jogsira vizsgázni is kell. Ha valaki nyugodtabb, netán van kisebb motorral pár év tapasztalata, akkor jó kezdő motornak, a sor4-es motor nem okoz olyan durva meglepetést.
De nagyon fiatalon, meg ha könnyebben elgurul a gyógyszer, és semmi közlekedési előélet nincs (sem motor, sem autó), akkor szerintem inkább kisebb (250-400) géppel érdemes kezdeni.
Egyébként 600-asból jóval nagyobb szokott lenni a kínálat, mint 1200-asból. És persze jó gazdától érdemes venni, akkor nem az az érdekes, hány km van benne. Ezek ha megkapják a szükséges karbantartást, nagyon sokat elmennek. (Nyilván idős példányoknál a számítani kell üzemanyagcsövek, stb. elöregedésére és cseréjére.)
Az anyagi lehetőségeidtől függően minél fiatalabb évjáratot érdemes nézni. A vizes-injektorosaknál már a benzin befolyás sem fenyeget.
Nekem 600-as van.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!