Melyik a legolcsóbb ÚJ autó autópályázáshoz és mennyibe kerül?
Az autópályázáshoz nem kell túl speciális igény. Jó, talán a városi kisautók, kis 3 hengeres 70-80 lóerős motorral valóban nem erre valók. 130-at azok is tartják, de nem túl rugalmasak ilyen tempónál és a kis bódé kényelmetlen.
Ettől függetlenül pl egy Fiat Tipot is bevállalnék 5 millió körül autópályás közlekedésre.
Az autópályázás nálad mit jelent? Országon belül pár óra ingázás, vagy keresztül-kasul járni rendszeresen Európát? Mert azért ez sem mindegy.
Erre még mindig a dízel autó a legjobb.
Van a piacon jópár.
Csak annyi hogy a kétezres dízel helyett be kell érni 1.5tdci, 1.5 dci, 1.6dci stb autókkal.
"be kell érni"
Mi a baj ezekkel? Nekem is egy 1.6-os dízelem van. 160Le, 350Nm, 4 henger. Nekem tökéletesen elég pályára. A fogyasztásával sincs gondom.
Ha valaki sokat, hosszú utakat megy pályán, arra valóban optimálisabb a dízel (én is ezért vettem azt újonnan). De mivel a kérdésben a legolcsóbb új autó szerepel, nem hiszem, hogy olcsóbb lenne, mint pl ugyan az a típus benzinmotorral szerelve. A mai turbós benzinesekben is van erő, nyomaték pályára. Sőt, már ezekben is rég 6 fokozatú váltó van, nem forogják szét magukat nagyobb tempónál. Igaz, hogy még mindig többet fogyasztanak a dízelnél, de a kezdeti beruházás valamivel alacsonyabb. Hosszú távon viszont visszajön a felár.
Hátrány még, hogy ha változnak az életkörülmények, főleg előre nem látható módon, mint pl nálam. Akkor ott vagy megfürödve a dízellel és adhatod el mélyen áron alul, ha nem akarod városban kínozni. A benzines valamivel univerzálisabb ilyen helyzetben.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!