Hogy lehet megcsinalni h mikor elveszem a gazrol a labam ‘csattogo ‘ hangot adjon a kipufogo? ( dizeles a kocsi)
Gondolom valami 1.4-es motorral szeretnél ilyet.....
Első körben szerezz be egy minimum kétszer ekkora benzines kocsit.
Normál körülmények között a magas teljesítményű autók csinálják. A magas teljesítményhez dús benzin-levegő keverék társul, ami olyan dús, hogy nem ég el az összes üzemanyag a terjeszkedési ütemben, ezért a következő ütemben az el nem égett üzemanyagot kinyomja a kipufogócsőbe. Itt a megmaradt üzemanyag ismét oxigénnel találkozik és a forró kipufogóval érintkezve ismét begyullad. Ez adja a hangot és bizonyos esetekben a kipufogó végén látható lángcsóvát.
Hangsúlyozom, hogy ez nagy teljesítményű, BENZINES autóknál van így. És nagy teljesítmény alatt nem a 320i E46 bréemvét értem, hanem igazi normális sportautókat. Persze a sok jogsis kisgyerek a bréemvére is azt hiszi, hogy sportautó, ezért inkább tönkreteszik az autót csak hogy 10 percig menő hangja legyen. Ugyanis ez az effekt hétköznapi autókban is elérhető úgy, hogy ha a gyújtásidőzítést teljesen elb*szod. Régi autóknál ez könnyű volt, mert csak forgattál a gyújtáselosztón egy kicsit és kész, manapság viszont ehhez csipszelni kell, ami nem egyszerű és nem is olcsó, cserébe viszont legalább jó sz*r lesz az autó teljesítménye a pocsék időzítés miatt. Utána jól szét kell forgatni a motort ahhoz, hogy kipufogócső megfelelő hőmérsékletű legyen. Ezen a ponton csattogsz vagy 5-öt, ami pont elég is ahhoz, hogy a teljes kipufogórendszert tönkretegye, mivel a mai kipufogórendszerek nem úgy lettek tervezve, hogy elviseljék a bennük lezajlott robbanásokat.
Te pedig külön hátrányos helyzetből indulsz, mert dízellel ez nem megoldható, mivel a gázolaj sosem fog begyulladni a kipufogórendszerben.
Dízellel sehogy.
A dús benzin/levegő-keverék okozza nagyteljesítményű motoroknál (értsd 250+ LE minimum), de a motortól a kipufogórendszer végéig mindennek bírnia kell, hogy ez normálisan és fenntartható módon működjön.
Sportautókon ez sokszor gyárilag van (az én gépemen úgy érhető el a hatás, hidegindításon kívül, hogy a váltót sport módba teszed, drive selectet pedig dynamic módba, ilyenkor egy jó hajtás után magas fordulatnál motorfékezéssel kis ideig hallható pár pukkanás, de mondjuk magas terhelés mellett az automata váltás jóval nagyobbat szól, azzal proper lehet ilyesztgetni embereket ha valaki erre élvez, én mondjuk nem).
Viszont ilyen esetben a kipufogórendszer is erre lett tervezve, automata bypass van benne (enélkül szétverné a katalizátort elég gyorsan). Utólag egy ilyen rendszer 7-jegyű összeg, de ez csak egy különbség a sok közül, az igazi sportautók és a tuningolt hülyegyerekautók között.
dízellel nem lehet megcsinálni, leírtuk többször
ha ezt szeretnéd, a legegyszerűbb venni egy normális sportautót, nem pedig dízellel vacakolni
dízel nem erre van
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!