Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért érdemes szerelőt vinni...

Miért érdemes szerelőt vinni autóvásárlásnál?

Figyelt kérdés
Abszolút laikus vagyok, csupán csak elgondolkodtatott, hogy mindenki azzal jön, hogy érdemes egy szakit is elvinni. Ez ok, de egy autószerelőnek pont nem feltétlen az az érdeke, hogy az ember egy viszonylag hibátlan autót vegyen, hisz akkor lehúzhatná a rolót.
2021. ápr. 19. 16:40
 1/10 anonim ***** válasza:
64%

Nagy tudomány nem kell megnézni egy autót, alánézel, hogy nem rohadt-e, mész vele pár kört, és ennyi.

Kell hozzá szem, meg fül.

Legfeljebb azért vigyél magaddal valakit, hogy többen legyetek, akkor nagyobb lesz az önbizalmad ellenőrizni az autót.

2021. ápr. 19. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

Hibátlan autót sose fogsz venni, csak esetleg azért hogy ne verjen át a tulaj .

Azért ha alánéz és meglátja hogy annyira kopott a fék hogy már a betét is kiesett, akkor arra oda kell figyelni. Mert te mivel abszolut laikus vagy ezeket nem látod meg. Egy szakember sok mindent meglát.

AZ autószerelőknek meg így is úgy is van munkája.

2021. ápr. 19. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Örökké hibátlan autó nincs. Az autószerelők többsége a hosszú távra tervez, a fix ügyfélkör kialakítása a célja, ennek pedig az ügyfélbarát, korrekt hozzáállás az alapja.