Vajon kezdődő hengerfej probléma?
Észrevettem, hogy hidegen a kiegyenlítő tartály szintje normális, viszont hosszabb út megtétele után nagyon magas lesz, és ütemessen buborékok szöknek fel a tartályban. olyan, mint ha nem lenne lelégtelenítve a rendszer. Szerintetek?
Opel vectra b 1.8 x18xe.
Melegen a nyomas miatt persze, hogy tobb van benne.
Ha hengerfejes az auto, leveszed a kupakot beinditod jaratod par percig es bugyogni fog jaro motornal, vagy fordulatszam emelesnel, viszont akkor a csovek is kemenyek lennenek.
Egyebkent meg hasznald nyugodtan, ha baj van ugyis eszre veszed, de a leirtak alapjan szerintem nincs semmi gondja.
Opel is légteleníti magát, vannak részek a hűtőkörben, amik pillanatok alatt forralják a vizet. Ezért kell, hogy nyomás alatt legyen. Emiatt jöhet buborék.
Vagy nincs meg a nyomás, vagy levegősödik(ereszt) valamennyire valahol, vagy a termosztát nagy hőfokon nyit, retkes hűtő, stb.
Inkább minimum közelében legyen hidegen a hűtővíz.
Üzemi hőfokon nem szabad nyomást küldenie a hűtőrendszerbe. Befogod kézzel, vagy ráhúzol egy lufit, egyből látod, ha fújja a rendszert.
Nem csak olaj-víz keverék a jele a hengerfejességnek. Az esetek 99%-ban a hengerek fújnak bele a tömítésnél a víztérbe.
Remélem már el is olvassa ezt itt valaki, mert rendszeresen fszágokat írtok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!