20. Csak ne jöjjön az az 500 ezres gazdasági totálkáros szervizszámla. Mennyiszer láttam ezt, hogy az 5-10 éves autó ment a bontóba.
2021. ápr. 13. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
22/35 anonim válasza:
21-es
Én egyszer sem láttam 5-10 éves autót bontóba menni, hacsak nem törött volt.
Jön az 500 ezres számla, és? Az autó fenntartása 2000-ben, meg 1990-ben sem volt kevesebb, sőt. Reálértékről beszélünk ugye, lehet 2000-ben jobban fájt a 100 ezres szervízszámla, mint most az 500 ezer. Az a baj, hogy ma már mindenki autózni akar, ami nem is lenne baj, de sokaknak már megvan a jármű, és egyszerűen arról nem tudtak addig, hogy szervízelni és fenntartani is kell. Minden autót, a W124-es Mercit is, az új BMW-t is, meg a Zsigulit is, mindre költeni kell, bármilyen jó konstrukció legyen.
2021. ápr. 13. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
23/35 anonim válasza:
Kérdező, senki sem jós, most a swiftek, g astrak, b corsak, peugeot 206-osok az atlag autok, és nep autok.
2021. ápr. 25. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
24/35 anonim válasza:
#21: egy 2002-es Skoda Fabia (1. gen)-hoz egy szervópumpa 200 ezer forint. Akkor miről beszélünk? Egy 2016-os J Opelbe pl 60 ezer ft volt a gyári(!) agm akkumulátor, akksi kereskedőnél a nevenincs márkájúak kezdődnek itt. Nagyon nagy a szórás... csak a maiakban sokkal több minden van, ezért tűnik soknak, meg akkor legyen negatív számlára írva, hogy nehezebben szerelhetők, mert szintén a J Opel-nek ha valami kell cserélni a motorjában kicsit jobban belemenősen, le kell szedni a motort,váltót,stb és ez megdobja a szerelési költséget. De viszont ezek az autók 100x komfortosabbak mint a régi autók hokedli üléssel, meg 7-8 literes fogyasztással 90-es tempónál, ezek 140 es tempó mellett hozzák a 4.9 literes fogyasztást euro6 os normákkal. Aki nem fillérbaszó, és az autójára mer költeni, annak ugyan úgy elfog menni több száz ezret simán, mint a régiek... Ja és nem beszélve arról, hogy ha egy 20 évessel összetöröd magad, meg egy maival, az elsővel majd kiskanállal kaparnak össze míg jóeséllyel a maiban inkább csak a csontjaid törnek de túléled.
2021. máj. 17. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
25/35 anonim válasza:
24. Hát, én inkább azt tapasztalom, hogy pont az újabb autók a kényelmetlenebbek. Na, meg persze egy Fabia nem egy középkategóriás autó, így ott felesleges kényelemről beszélni, nem arra lett tervezve. De manapság egy középkategóriás se a legkényelmesebb. Átülve a B Vectrámból egy mai Insigniába, hát, boldogan ülök vissza a Vectrába. Az tény, hogy biztonságosabbak, de ugyanúgy 1000 dologban meg lehet halni.
2021. máj. 17. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
26/35 anonim válasza:
Hamarabb szétrohad az autó a motor és a váltó körül... még 30 éves motorok is elmennének ha a kasznit meg a körítést nem ette volna meg az idő.
2021. jún. 16. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
27/35 anonim válasza:
Talán gyakoribbá válnak a hibrid Toyoták a fogyasztásuk és megbízhatóságuk miatt.
2022. okt. 3. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
28/35 anonim válasza:
Minekután az autók ára szépen stagnál,avagy még egy kicsit emelkedik is.A fizetés meg ugyanannyi,így feltehetőleg ugyanazok lesznek mint ma .Egy 10éves superb nincs épkézláb 4millió alatt…vicc
2022. okt. 4. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
29/35 anonim válasza:
Én ma az átlagautót valami H/J Astrának látom, esetleg Fabia és hasonlók, ha nem a cégautókat nézzük. Ezekből van rengeteg. 15 év az átlagéletkor, tehát 2007 környéki autóktól van szó. Egy 2015-ös Oktavia szerintem nagyon nem az átlag magyar családok autója jelenleg.
Ha nagyon optimisták vagyunk és azt vesszük, hogy a gazdasági helyzet nem romlik tovább, megáll az infláció, nem növekednek tovább az árak, akkor egy a5 éves autóval 5 évhez képest, tudunk számolni. Azaz 2012-es évjáratokban kell gondolkozni.
2022. okt. 4. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
30/35 anonim válasza:
"Csak ne jöjjön az az 500 ezres gazdasági totálkáros szervizszámla. Mennyiszer láttam ezt, hogy az 5-10 éves autó ment a bontóba."
Egy 5-10 éves autó ma több milliót ér még. Egy 500e-s számla miatt nem dobnám ki a komplett kocsit. A mai szervizárak mellett 500e-t nem is tartom olyan horror árnak. Egy éves szerviz nem nagyon áll már meg 100e alatt. Egy vezérléscsere egy dízel K Astrán nagyjából ennyi. Bontóba adnád az autódat, csak mert vezérlést kell rajta cserélni, de amúgy semmi baja?! Én biztosan nem.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!