Miért "kell" lakott területen belül 40-50-es tempónál 4-es-be tenni a váltót? Én csinálok rosszul valamit, vagy az autónak lesz baja?
Lakott területen kívül, autópálya stb, nincs ilyen gond. Nem pörög a motor 80-100-nál sem.
Benzines autóról van szó, ha ez számít.
Köze van ahoz hogy hideg van hajnalban/reggel? Ugyanis ekkor kell indulnom, délután nincs ilyen probléma.
Köszönöm a segítségét.
20as Nem igaz. A fordulatszámtól is függ, magasabb fordulatszámon többet súrlódik a motor és a kisebb gázpedálállás miatt zártabb a fojtószelep, ezek miatt nagyobb lesz a veszteség, többet fog fogyasztani. Ez csak akkor fordul át, amikor már olyan alacsony a fordulatszám, hogy padlózni kell a gázt, mert akkor már túldúsítja a keveréket.
A te logikád mentén a teljesítménycsúcson kéne autózni (90-nél mondjuk 2-esben), hiszen ott tartható a sebesség a legkisebb a gázpedálállással, de ezt te is könnyen beláthatod, hogy butaság.
"A te logikád mentén a teljesítménycsúcson kéne autózni (90-nél mondjuk 2-esben), hiszen ott tartható a sebesség a legkisebb a gázpedálállással, de ezt te is könnyen beláthatod, hogy butaság."
A teljesítménycsúcs itt lenyegtelen. Annyit tudok, hogy az én autómban 5ösben kell a legkevésbé nyomni a gázpedált ahhoz, hogy a 90et tartsa. Ha teljesítménycsúcsot akarok, oda sok gáz, pontosabban sok üzemanyag kell.
"kell"?
Mi van, nem te vezetsz? :/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!