"Annak Bogár utódként annyi volt a dolga" A kettes golf azért elég távol állt attól hogy a bogár utódja legyen.
"a csávó Lamborghiniket tervezett többnyire" A maga korában biztos szépnek számított az autó, de szerintem mai szemmel a golf se csúnyább, sőt. A golfnak legalább megvan a retrós, lassan veterános kinézete, a Citroen meg az a nagyon futurisztikusnak kinézni akaró, de mai szemmel inkább megmosolyogtató design szerintem.
"műszakilag is fényévekre van a Golftól" Valóban fényévekre van. Teljesítményben (most nem szó szerint a motor lóerejére gondolok, fogalmazhatunk úgy is, hogy "tudásban"), kényelemben fényévekkel jobb a Citroen. Minőségben, megbízhatóságban meg a Golf.
Minden szempontból a Golf
Ahhoz van alkatrész, sokkal megbízhatóbb is.
Mit értesz "jobb" alatt?
Golf nagyon fapad üléses, BX meglepően kényelmes, ebből a szempontból a BX a jobb.
Alkatrész szempontjából és megbízhatóság szempontjából a Golf II jobb.
A kinézet már szubjketív, nekem mindkettő tetszik.
De talán a Citroent venném, pont a ritkasága és a kényelme miatt.
Lehetne vele utazni messzebbre is anélkül, hogy kiszakadna a gerincem.
Hobbiautónak mind a kettő jó. A Golfot széles spektrumon tudod variálni. A BX rendkívül érdekes forma, kevés van belőle.
Napi használatra a Golf jobb, megbízhatóbb autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!