11 celsius fok is hideg a tdi-nek? Miért?
1 hónapja lett minden izé bizé jeladó cserélve, adagoló előtöltés is be lett állítva mert hidegbe azaz akkor -5c nem indult.
Ma délbe +11c -be indítom erre ugyan úgy nem akart indulni , de valahogy mégis sikerült, talán gázt nyomtam? Utána leállítottam majd ismét indítottam és jól indult. De az első indításnál füstölt.
Na, tehát jövő héten 0c lesz és nekem meg kell reggelente a kocsi, de nagyon kell mert 4 napig autót szállítok vele ország másik végébe ha nekem bexarik kötbérezés lesz, Húsvét miatt se szerelő se senki aki rá tudna nézni kedden meg 12 órára Szegeden kell lennem és reggel 7-es indulás van.
110 lovas 1.9 Tdi (afn) Alhambra.
Van valami taktika, tipp, hogy mit csináljak ha nem indul? Másik kocsim az pont szerelőnél van.. és lesz is 2 hétig.
Legszívesebben elektromos autóval járnék csak ugye van ez a mellék állás nem fizet jól, de rendes meló mellett kiegészítem a dolgokat, ha már a tippmix sosem jött be.. ezt az autót olcsón tudtam venni mindig figyelek rá, szeretem mert olyan semmilyen mégis kényelmes és 7 embert meg 2 tonnát tudok vele vinni, másik egy Ducato 2.8 dízel, na az a nagyon jó autó csak 3 személyes és most lakatoltatom.
Amúgy semmit nem izzít. Szerintetek is porlasztó hibás ?
Bizony a kompresszió is lehet baja.
Nekem is az volt és már 0 foknál nem akart beindulni.
De ha egy kanna forró vizet rácsurgattam a motorra gyönyörűen indult minuszba is.
A szelep hézeg volt neki kicsi, illetve hidegen nem volt.
De előtte én is egy sor izzito gyertyát cseréltem, teljesen feleslegesen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!