Szerintetek mennyibe kerülne fenntartani egy Mercedes c 200 vagy e220 esetleg e270- et ?
D. Brasco, sosem akar már csökkenni a mérhetetlen frusztrációd, állandóan itt éled ki magad. A W210 tényleg nagyon problémás a rozsda miatt, de amúgy a maga korában egy nagyon masszív, minőségi, baromi kényelmes autó, igazi Mercedes, dögerős motorokkal.
A régi kompresszoros benzinesektől a Mercedesnél menekülnék, nagy durranás volt újkorában, de nagyon problémásak. A CDI motorok sokkal jobban bírják.
Wadmalac, örülök hogy megvan még a Safrane, régről emlékszem hogy volt egy 3.0 V6 Safrane-d, igazi kuriózum.
" örülök hogy megvan még a Safrane"
El kell, hogy szomorítsalak.
Sajnos meg kellett válnom tőle, több százezres kasztnizással lehetett volna megmenteni.
"Na itt jön az, hogy ha értesz hozzá, nem kell minden xarral szerelőhöz vinni, nem tudnak megvezetni, lehet nagyokat spórolni."
Ez nagy igazság, de sajnos - a legprimitívebb autókat leszámítva - ez már mindre igaz, és nem 1-2, hanem inkább 10-20 éve.
Ha Renault-d volt, akkor tudod, hogy ha a kártyás rendszer megadja magát, az nem olyan és nem annyiba kerül, mint f astrában gyújtáskapcsolót cserélni.
Ahogy egy ilyen régi mercinél is zsebbenyúlós, ha az egyetlen elektromos kulcsodat véletlenül kimossa az asszony, és egy mercedes szervízben szeretnéd pótoltatni, 100 ezer közeli összeg lehet az ára. Ha meg veszel egy bontott indítószettet motorvezérlővel, kormányzárral, gyújtáskapcsolóval, esetleg több kulccsal,megúszhatod mondjuk 30-ból.
Szóval aki 20 éves autót akar gazdaságosan fenntartani, annak típustól függetlenül minimum legyen megbízható kapcsolata alkatrészbeszerzéshez és javításhoz,de az se hátrány, ha valamilyen szinten ő is ért hozzá.
"Ha Renault-d volt, akkor tudod, hogy ha a kártyás rendszer megadja magát, az nem olyan és nem annyiba kerül, mint f astrában gyújtáskapcsolót cserélni.2
Hálistennek az csak a Safrane utódjainál indult, nálam csak kulcsos immo volt, ami előny, tudtam is csinálni így kulcs nélküli nyomógombos indítást, immót meghagyva. :D
"Szóval aki 20 éves autót akar gazdaságosan fenntartani, annak típustól függetlenül minimum legyen megbízható kapcsolata alkatrészbeszerzéshez és javításhoz,de az se hátrány, ha valamilyen szinten ő is ért hozzá."
Pontosan. Ha ez nincs, a vétel árelőnye elvész a szervizeléssel.
21-es így lassan 30év távlatából aztán igazán releváns,higy a W210 megjelenésekor milyen auto VOLT!Es itt a lényeg a múlt időn van.
Mert aztán elég hamar kiderült,hogy tipushibák millioit felvonultato szarkupac az egész,2021-ben vasarlasra érdemes példánnyal meg alig-alig találkozni.
Ugyhogy hagyjuk már ezt a frusztráció baromságot,mert köze nincs a dologhoz.....ezek tények,maximum neked nem tetszik.De az meg nem érdekel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!