Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek mennyibe kerülne...

Szerintetek mennyibe kerülne fenntartani egy Mercedes c 200 vagy e220 esetleg e270- et ?

Figyelt kérdés
Nézegettem őket ilyen 7-800 ezer forintos áron, szerintetek fenntudnám tartani, egyetem mellett dolgozok. Szerintetek pénztemető lenne ? Egy ilyen autó az álmom :(

2021. márc. 31. 12:13
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:
83%

D. Brasco, sosem akar már csökkenni a mérhetetlen frusztrációd, állandóan itt éled ki magad. A W210 tényleg nagyon problémás a rozsda miatt, de amúgy a maga korában egy nagyon masszív, minőségi, baromi kényelmes autó, igazi Mercedes, dögerős motorokkal.

A régi kompresszoros benzinesektől a Mercedesnél menekülnék, nagy durranás volt újkorában, de nagyon problémásak. A CDI motorok sokkal jobban bírják.

Wadmalac, örülök hogy megvan még a Safrane, régről emlékszem hogy volt egy 3.0 V6 Safrane-d, igazi kuriózum.

2021. ápr. 1. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 Wadmalac ***** válasza:

" örülök hogy megvan még a Safrane"

El kell, hogy szomorítsalak.

Sajnos meg kellett válnom tőle, több százezres kasztnizással lehetett volna megmenteni.

2021. ápr. 1. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 anonim ***** válasza:

"Na itt jön az, hogy ha értesz hozzá, nem kell minden xarral szerelőhöz vinni, nem tudnak megvezetni, lehet nagyokat spórolni."

Ez nagy igazság, de sajnos - a legprimitívebb autókat leszámítva - ez már mindre igaz, és nem 1-2, hanem inkább 10-20 éve.

Ha Renault-d volt, akkor tudod, hogy ha a kártyás rendszer megadja magát, az nem olyan és nem annyiba kerül, mint f astrában gyújtáskapcsolót cserélni.

Ahogy egy ilyen régi mercinél is zsebbenyúlós, ha az egyetlen elektromos kulcsodat véletlenül kimossa az asszony, és egy mercedes szervízben szeretnéd pótoltatni, 100 ezer közeli összeg lehet az ára. Ha meg veszel egy bontott indítószettet motorvezérlővel, kormányzárral, gyújtáskapcsolóval, esetleg több kulccsal,megúszhatod mondjuk 30-ból.

Szóval aki 20 éves autót akar gazdaságosan fenntartani, annak típustól függetlenül minimum legyen megbízható kapcsolata alkatrészbeszerzéshez és javításhoz,de az se hátrány, ha valamilyen szinten ő is ért hozzá.

2021. ápr. 1. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 Wadmalac ***** válasza:

"Ha Renault-d volt, akkor tudod, hogy ha a kártyás rendszer megadja magát, az nem olyan és nem annyiba kerül, mint f astrában gyújtáskapcsolót cserélni.2

Hálistennek az csak a Safrane utódjainál indult, nálam csak kulcsos immo volt, ami előny, tudtam is csinálni így kulcs nélküli nyomógombos indítást, immót meghagyva. :D


"Szóval aki 20 éves autót akar gazdaságosan fenntartani, annak típustól függetlenül minimum legyen megbízható kapcsolata alkatrészbeszerzéshez és javításhoz,de az se hátrány, ha valamilyen szinten ő is ért hozzá."

Pontosan. Ha ez nincs, a vétel árelőnye elvész a szervizeléssel.

2021. ápr. 1. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 D. Brasco ***** válasza:

21-es így lassan 30év távlatából aztán igazán releváns,higy a W210 megjelenésekor milyen auto VOLT!Es itt a lényeg a múlt időn van.

Mert aztán elég hamar kiderült,hogy tipushibák millioit felvonultato szarkupac az egész,2021-ben vasarlasra érdemes példánnyal meg alig-alig találkozni.

Ugyhogy hagyjuk már ezt a frusztráció baromságot,mert köze nincs a dologhoz.....ezek tények,maximum neked nem tetszik.De az meg nem érdekel.

2021. ápr. 3. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 anonim ***** válasza:
Ember csak ásod el magad. Egy jó állapotú W210 pont ugyanolyan jó ma is, mint 2000ben volt. Én jártam is ilyen autóval, nemcsak a neten olvastam, hogy fos, meg cigóautó, és ezalapján ugatok.
2021. ápr. 3. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/30 D. Brasco ***** válasza:
Igen,pont ugyan olyan jó mint bő 20 éve,leszámítva hogy azóta 3-szor elkorhadt stb stb......tényleg qrva jó autó lehet,hogy az akkori triumvirátusból ezeket adják gyakorlatilag szotyiért,az 5-ös Bmw meg az A6 a mai napig a merik árának alsó hangon a duplája....nyilván véletlenül árazta be őket igy a piac.Hidd el nekem is volt ilyen autóm,nem a levegőbe beszélek!Kétszer örültem neki,mikor megvettem meg mikor eladta,bár másodjára jobban.....aztán ha annyira ásni akarsz akkor menj azt ásd el magad......
2021. ápr. 3. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 anonim ***** válasza:
100%
Igen, a C5ös Audi A6 valóban sokkal jobb, modernebb, és tartósabb is, mint a W210, ezt elismerem, én is Audi párti vagyok. De az E300 Turbodiesel úgy odavert akármelyik 2.5 TDI-nek, hogy csak na, és kényelemben is jóval az A6 felett van a W210. Na de mindegy is, részemről is téma lezárva, ízlések és pofonok ugye, meg ritka mára a jó állapotú Audi A6 C5, a jó állapotú W210 meg még attól is sokkal ritkább, ez tény.
2021. ápr. 3. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/30 anonim ***** válasza:
Filléres dolog egy ilyen régi szekeret fenntartani, ha nem hiszed nézz körül a böntókban szinte ingyen utánad dobnak bármit. Dieselek egész jól is fogyasztanak, csak azt ajánlanám mert különben benzinre költöd. Egy dolog fontos: NE LEGYEN SZÉTROHADVA. A lakatolás az amire azért lehet szórni a pénzt.
2021. ápr. 7. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/30 anonim ***** válasza:
20%
Sose hallgass a régi Merci fóbiásokra, had zötyögjenek csak a 10 évvel fiatalabb, de új korában is egy rakás fos suzukijukkal. Mi csak nevetünk rajtuk, amikor kielőzöm 150-el azon az úton ahol a kocsija majdnem lepattan az árokba :D
2021. ápr. 7. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!