Szerintetek mennyibe kerülne fenntartani egy Mercedes c 200 vagy e220 esetleg e270- et ?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"ez az autó az álmom"
Azért valkjuk be túl nagyot nem sikerült álmodnod......w210-es E osztály,meg a vele egykoru C..........a mercedes leghitványabb korszakából a 2 legnagyobb hulladék.....ezektő már csak egy W220 lenne "jobb" valasztas
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Wadmalac, amiket felsoroltál, pont annyiba kerülnek hozzá, mint a Seatodhoz."
Hát, nem éppen, átlagban két-háromszoros.
"Kivéve a vezérműszíjat, mert az nincs benne. 😄"
Melyikben?
Nem az összes motorverzió láncos.
Nem mintha arra nem kéne költeni. Ezek már nem az ősi Lada-láncok, élettartamra túlméretezve.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amúgy a Seat alkatrészeket volt mivel összevetnem. Előtte Swift volt.
Vicc, de gyakorlatilag ugyanannyiért megkapok mindent.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem fogom végigkeresni az összes alkatrészt amit felsoroltál, de itt egy Seat és egy Mercedes féktárcsa, ugyanonnan, ugyanaz a gyártmány, a Seaté drágább.
A kérdező által említett típus láncos, és tényleg nem lada-minőség, mert csak a lánc elmegy annyit, mint a 2 Lada motor 6 lánccserével :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Trükkös összevetés.
Behúztad az 1.8T Cupra féktárcsáját. :D
Csakhogy az enyém 1.6 101 ló és FELEENNYIBE kerül.
Tényleg végig akarod játszani összes alkatrésszel?
"A kérdező által említett típus láncos"
És állatira nem C-klasse, hanem E, még drágább alkatrészekkel.
Pont a kompresszoros, tiptronic váltóval.
Pontosan ilyen xart be jóbarátomnak 8 évesen, kompresszor és váltó is elkezdett xarakodni.
Hatszázezerért rakták rendbe.
Egy szívó benzines, manuális váltóval esetleg biztonságosan fenntartható.
De az is drágábban, mint a Seatom.
Persze, klasszissal több kényelemmel.
Valószínűleg szerethetőbb is.
A kérdező említett éves 300 rugó erre szánandó pénzt.
Na ABBA belefér a merci fenntartása, abba már gond nélkül.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Cordobát ütöttem be, és esküszöm, nem állt szándékomban a trükközés.
Amúgy igaz, amit írtál: "Vicc, de gyakorlatilag ugyanannyiért megkapok mindent."
Ahogy gyakorlatilag c-hez is, e-hez is ugyanazok az árak (ugyanaz a motor pl.)
Én egy benzines kompresszorostól jobban tartanék, mint egy cdi-től.
Ha pedig a váltó menne tönkre
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Lemaradt a vége.
Szóval nem javíttatnám félmillióért, hanem vennek 60-80 ezerért másikat. Rengeteget behoztak ezekből, a triptonik váltók ennyiért, a cdi motorok 150 körül mennek. Talán olcsóbban is, mert nem nagyon kell.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Én egy benzines kompresszorostól jobban tartanék, mint egy cdi-től."
Az alapján, hogy fene tudja, hogy használta előző tulaj, én spec mindkettőtől félnék.
"Ahogy gyakorlatilag c-hez is, e-hez is ugyanazok az árak (ugyanaz a motor pl.)"
Na itt jön az, hogy ha értesz hozzá, nem kell minden xarral szerelőhöz vinni, nem tudnak megvezetni, lehet nagyokat spórolni.
Volt egy Renault Safrane-om, tök ugyanazt a vízpumpát kétszer annyiért hozták volna, mint Lagunához.
#19: Jogos.
És ha nem kell szervízben csináltatni a komplett motor- vagy váltócserét, akkor tényleg elég jól meg lehet úszni.
Ha ott kell, azoknak a 6-8000 Ft-os óradíjával azért elég copás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!