Szerintetek mennyibe kerülne fenntartani egy Mercedes c 200 vagy e220 esetleg e270- et ?
"ez az autó az álmom"
Azért valkjuk be túl nagyot nem sikerült álmodnod......w210-es E osztály,meg a vele egykoru C..........a mercedes leghitványabb korszakából a 2 legnagyobb hulladék.....ezektő már csak egy W220 lenne "jobb" valasztas
"Wadmalac, amiket felsoroltál, pont annyiba kerülnek hozzá, mint a Seatodhoz."
Hát, nem éppen, átlagban két-háromszoros.
"Kivéve a vezérműszíjat, mert az nincs benne. 😄"
Melyikben?
Nem az összes motorverzió láncos.
Nem mintha arra nem kéne költeni. Ezek már nem az ősi Lada-láncok, élettartamra túlméretezve.
Amúgy a Seat alkatrészeket volt mivel összevetnem. Előtte Swift volt.
Vicc, de gyakorlatilag ugyanannyiért megkapok mindent.
Nem fogom végigkeresni az összes alkatrészt amit felsoroltál, de itt egy Seat és egy Mercedes féktárcsa, ugyanonnan, ugyanaz a gyártmány, a Seaté drágább.
A kérdező által említett típus láncos, és tényleg nem lada-minőség, mert csak a lánc elmegy annyit, mint a 2 Lada motor 6 lánccserével :)
Trükkös összevetés.
Behúztad az 1.8T Cupra féktárcsáját. :D
Csakhogy az enyém 1.6 101 ló és FELEENNYIBE kerül.
Tényleg végig akarod játszani összes alkatrésszel?
"A kérdező által említett típus láncos"
És állatira nem C-klasse, hanem E, még drágább alkatrészekkel.
Pont a kompresszoros, tiptronic váltóval.
Pontosan ilyen xart be jóbarátomnak 8 évesen, kompresszor és váltó is elkezdett xarakodni.
Hatszázezerért rakták rendbe.
Egy szívó benzines, manuális váltóval esetleg biztonságosan fenntartható.
De az is drágábban, mint a Seatom.
Persze, klasszissal több kényelemmel.
Valószínűleg szerethetőbb is.
A kérdező említett éves 300 rugó erre szánandó pénzt.
Na ABBA belefér a merci fenntartása, abba már gond nélkül.
Cordobát ütöttem be, és esküszöm, nem állt szándékomban a trükközés.
Amúgy igaz, amit írtál: "Vicc, de gyakorlatilag ugyanannyiért megkapok mindent."
Ahogy gyakorlatilag c-hez is, e-hez is ugyanazok az árak (ugyanaz a motor pl.)
Én egy benzines kompresszorostól jobban tartanék, mint egy cdi-től.
Ha pedig a váltó menne tönkre
Lemaradt a vége.
Szóval nem javíttatnám félmillióért, hanem vennek 60-80 ezerért másikat. Rengeteget behoztak ezekből, a triptonik váltók ennyiért, a cdi motorok 150 körül mennek. Talán olcsóbban is, mert nem nagyon kell.
"Én egy benzines kompresszorostól jobban tartanék, mint egy cdi-től."
Az alapján, hogy fene tudja, hogy használta előző tulaj, én spec mindkettőtől félnék.
"Ahogy gyakorlatilag c-hez is, e-hez is ugyanazok az árak (ugyanaz a motor pl.)"
Na itt jön az, hogy ha értesz hozzá, nem kell minden xarral szerelőhöz vinni, nem tudnak megvezetni, lehet nagyokat spórolni.
Volt egy Renault Safrane-om, tök ugyanazt a vízpumpát kétszer annyiért hozták volna, mint Lagunához.
#19: Jogos.
És ha nem kell szervízben csináltatni a komplett motor- vagy váltócserét, akkor tényleg elég jól meg lehet úszni.
Ha ott kell, azoknak a 6-8000 Ft-os óradíjával azért elég copás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!