Komolyan, ekkora problèmát jelent az automata váltó?
Pár ève vettem egy pár E jeles nappali menetfènyt, elvittem az autó szerelőmhöz, aki akkoriban azèrt nem rakta fel, mert a lökhárítóra nem lehet, mert tömör vas....
Nos, ezt a ,,problèmát" eddig jegeltem is, hagytam porosodni a polcon a led sort...
Most lett nem règ műszakiztatva a kocsi, kasztnishoz elvittem, meg is oldotta a felszerelèst, de sajnos a bekötèst nem tudta megoldani.... Ebben a törtènetben itt már Ő a 2. szereplő...
Kaptam Tőle egy villamosságisnak elèrhetősèget, ma felhívtam, azt mondta, hogy újra kell kötni az egèsz rendszert, mert nrm európai szabványú az autó... Ő már 3. ember...
Egy 99-es 1.3-as, Magyarországon újonnan üzembe helyezett Swiftről van szó, az se kizárt, hogy Esztergomban gyártották, az automata váltón kívül mindenben hasonlít a többi millió Swiftre.... Mièrt kell ezen fenn akadni?
Miben befolyásolja a menetfèny bekötèsèt az, hogy automata váltóról van szó??
A kasztnis még normális, megcsinálja amit meg tud, de sajnos a lakatolás meg az elektronika távol áll egymástól...
De komolyan, az erre fele levő ,,szakik" egy vicc...
Amúgy láttam a neten egy vezérlő elektronikát, simán be kell kötni az akksihoz…
Csak sajnos nem merek ehhez hozzá nyúlni, mert korábban volt ilyesmiből bajom, el kellett adni az autót, olyan elektronikai baja támadt...
#7 akkor megállás nélkül égni fog.
Nem az akksi +12V-ra kell kötni, hanem a gyújtás +12V-ra. Negatív mehet az akksi negatívjára, az már mindegy.
...
Kérdésre pontosabban válaszolva, sehogy nem befolyásolja az automata váltó.
Hány kábel van hozzá?
Gondolom 3, ez esetben:
- 1 megy az akksi negatív csatlakozójára (kell hogy legyen rajta biztosíték)
- 1 a gyújtásra (ezt simán le tudod mérni, de a vastag narancssárga vezeték lesz az, meg kell "csapolni")
- maradék 1 a helyzetjelzőre (ugyanúgy "megcsapolva", vagy mehet a tompítottra is, ha nincs ködfényszóró az autóban, úgy is szabályos lesz és akkor el tudod dönteni, hogy helyzetjelzőre már lekapcsoljon, vagy csak tompítottra)
Egyébként egyszerű bekötni, előző autómon én is magam csináltam (ami után át is ment jó sok műszaki vizsgán gond nélkül).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!