Autószerelők! A francia vagy a német autók megbízhatóbbak? Melyiknél fordul elő ritkábban hogy váratlanul meghibásodik?
13as
Várjál csak, nem arra gondoltam, hogy drótozza oda a motort, ha elkopik a motortartó bak..
Mondok egy nagyon általános jelenséget: dízel autó, rangat, nem úgy megy ahogy kell, stb. Legtöbb szerelő mit csinál? Egyből 4 befecskendezőt, magsanyomásút és turbót cserél. 500 ezer ft husss. Lehet meg sem oldja a problémát. A probléma oka sokszor egy légtömegmérő, vagy egy sima kontakthiba, stb, minden más tökéletes. Nem egy ilyet tudok, hogy a fél autót kicserélték neki feleslegesen.
#14 Ilyet egyetlen normális szerelő sem csinál, kizárólag otthon maszekoló kókányjózsi, vagy valami legalja putri műhely, de olyanokból meg nagyon kevés van manapság. Ha normális szervizbe viszed, akkor ilyen nincs. És nem kell, hogy nagy menő márkaszerviz legyen, mi is csak egy kis egyszerű, 4 emberes műhely vagyunk.
Egyrészt, értelmes ember nem cserél egyszerre mindent. Még ha nem is jár utána a problémának, hanem rögtön cserél eszetlenül, akkor sem egyszerre mindent. Másrészt, ha ennél a példánál maradunk, akkor kapásból elküldenénk a porlasztókat bevizsgáltatni, már csak azért is, mert az nekünk is plusz pénz, mivel több műveletet végzünk el (mondjuk nekünk nincs vizsgapadunk, mert az csillagászati összeg, helyette elvisszük máshová).
Na de hogy a példádat egy kicsit tovább gondoljam, itt még mindig nem értem, hogy szerinted mi lenne a helyes eljárás. Mert először te azt kifogásoltad, hogy manapság a legtöbb szerelő nem szerel, hanem alkatrészt cserél. De ebben a példádban meg már úgy adod elő, hogy a probléma igazából az idiotizmussal van, nem pedig az elvégzett munkával. Ebben a példából az jön le, hogy aki eszetlenül cserél alkatrészt, az rossz, de aki csere előtt vizsgálódik is, az jó. Ezzel persze maximálisan egyetértek, hisz ebből áll manapság az autószerelés, de itt még mindig nem beszélhetünk valódi szerelésről. Az, hogy rádugom a gépet és kiolvasom a hibatárolót, hogy melyik porlasztó a szar, az nem szerelés. Minket csak egy 2 perces laptop nyomogatás választ el a kókányjancsiktól, ettől mi még nem lettünk nagyobb szerelők. Precízebbek és megbízhatóbbak igen, de klasszikus értelemben vett "szerelők" nem.
Renault jobb, megbízhatóbb motorikusan, mint egy német. Olcsóbb az alkatrész is hozzá és legalább olyan kényelmes is. Elektromos hibákból sincs több!
Citroen/peugeot már több elektromos hiba van, de nem több, mint egy bmwnél. Szóval ha francia renault clio 1.4/1.6
Teherautóhól trafic 2.0dci Master III 2.3 dci nagyon megbízható autók utóbbiak simán elmennek 1-1,5 millió km-t motorbontás nélkül.
A japánok nagyon rohadnak....
2 volt.... mind a 2őt megette a rozsda
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!