Szervízben első fékbetét csere mennyibe kerül?
A bal oldalon, elől berohadt a csúszka és már fütyül a kerék, erősebb fékezésnél hallani lehet valami pulzál, de nem fémes hangot. Ez kanyarodásnál is előjön. A fékezésnél nincs változás, csak hang van.
Annó szerelőnél 30000 ft volt betét + tárcsa csere + a csúszka zsírzás mert akkor is berohadt.
Most egy szervízben, ha nem kell tárcsát cserélni, az mennyi lesz?
Bosch szervíz.
Kinek milyen tapasztalata van?
Olyan válaszát várom, aki most volt szervízben fék miatt, vagy szervízben dolgozik.
1999 Skoda Feliciáról van szó.
Én voltam mostanában, 25000 volt a fékbetét darabja, amin felül összesen 10 ezret kértek el munkadíjként... na most ugye ezzel te azért nem leszel sokkal előrébb, mert az én esetemben 300 km/h-ig specifikált 12 colos féktárcsák mellé cseréltek fékbetétet, miközben a Skoda Felicia esetén ez majdnem az egész kereket kiteszi.
A drága tétel alapvetően a féktárcsa, úgy hasraütésszerűen kb. 4x drágább általában mint a fékbetét, ebből meg lehet saccolni hogy talán egy tízesre érdemes számítanod.
Ha "annó" szervÍÍÍÍÍÍzben 30 ezer volt egy tárcsa + betét csere, akkor ebből nem igaz nem bírsz következtetni arra, hogy mennyi lesz csak egy betét csere.
Könyörgöm vedd már a fáradságot, írd me Google-ba a Bárdi oldalát, aztán keress rá arra a szájbatekert első féktárcsára, hogy mennyibe kerülnek.
Tessék 20 ezer Forint lesz munkadíjjal. Most így jó? De lehet, hogy 22990.
Ennyire fillérre pontosan ki van számolva a havi betevőd, vagy mi a bánat? Nem mindegy, hogy 20 vagy 30 ezer? Ha 35, akkor nem fizeted ki? Vagy mi? Komolyan nem értem az ilyen embereket. Remegsz, ha valami 5 ezerrel többe kerül, mint vártad.
Itt vergődsz, ahelyett, hogy 1 perc alatt rákeresnél az interneten.
Azt meg sem említem, hogy ugyan abba a 99%-ba tartozol, aki a szervizt nem bírja helyesen leírni.
Kedves 8-as
Annó mint írtam nem szervÍÍÍÍÍÍÍÍÍzben csinálták az első féket, hanem hanem sima mezei szerelő és meg van az oka amiért nem megyek oda. Azt megsem említem, hogy ugyan abba az 1-2 %-ba tartozol aki nem tud olvasni.....
Voltam más autóval szervízben ami szintén 20 éves és tudod arra mondtak 100000-et. Sajnos nem állok úgy anyagilag, hogy egy 20-30-es tétel helyett kiadjak 100000-et a semmire.
A többieknek meg köszönöm a válaszát.
Ja értem, csak te vagy hülye :D.
Szóval neked:
szervíz = Bosch szerviz
szerelő = maszek szerviz
Te nem fogalmazol egyértelműen, ne én legyek a hülye :D
A szerviz pedig nem csak a hivatalos szervizeket jelenti (Tudod, akik töltik a szervizkönyvet). Szerviz az egy autó javításra, karbantartásra szakosodott műhely. Ennek van két verziója, a hivatalos márkaszervizek meg az ilyen BOSCH szervizek (ezeket he szervíííznek hívod), illetve a magán / maszek szervizek. (Amit te "szerelőnek" hívsz)
A szerelő általában az az ember, aki a szervizt végzi. És igen, van aki úgy használja mint te. "Viszem az autót szerelőhöz".
Szerintem a kocsit szervizbe / szerelőműhelybe viszed, ahol a szerelő "megszereli".
És a szerviz még mindig rövid i...
Ja és a "voltam más autóval szervizben autóval ami szintén 20 éves...". Nem az autó kora határozza meg azt, hogy mennyi egy szerviz... Nem mindegy hogy 20 éves Corolla, vagy Audi S8 ról beszélünk.
Nyugodjál meg, senki nem fog egy 20 éves Corollára ami 150 ezret ér, egy 100 ezres ajánlatot adni első fékbetét cserére.
Leírtam. Számolj 20-30 ezerrel. Ha 40 lesz, akkor se kövezz meg. Ha kevesebb, akkor örülj magadnak.
Köszönöd a választ a többieknek? Melyikre gondoltál? Aki szerint 5000 lesz egy BOSCH szervizben a csere? :DD Azt te sem hiszed el remélem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!