Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első generációs Ford Focusból...

Első generációs Ford Focusból a 2.0 benzin az mennyire betegágy?

Figyelt kérdés

mk1 focusokat nézegetek,ezt a típust szeretném,és a 2.0 benzinessel szemezek,mert az valamennyire "megy" is 136hp

Nem versenyautó,de nem is lomha annyira fogalmazzunk úgy.(mert itt divat letorkolni azt aki 200hp alatti kocsira azt mondja hogy relatíve jól megy) viszont valahol azt olvastam,hogy az 1.8 és a 2.0 betegágy,benzinesből csak az 1.4 vagy az 1.6 ez mennyire igaz?

1.4 kizárva 1.6 még esetleg,de a 2.0 sokkal szimpatikusabb,nyomatéka is nagyobb ovbious.


2021. márc. 23. 03:01
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:

Esetleg Tdci ből a 115hp azok mennyire jó motorok?

Nem sportautót szeretnék,de mindenképp min.100hp-t azért tudjon,hogy ne legyen lomha a gép xD

2021. márc. 23. 03:02
 2/11 anonim ***** válasza:
53%

Sosem értettem, hogy ha valakinek nincs pénze, akkor miért vannak ilyen elvárásai? 20+ éves autó, le van robbanva szinte az összes. Amúgy nagyon jó és megbízható autók, csak már lefutották az életüket. Ha kevés pénz miatt veszel ilyet és azt mondod, hogy 1.4 vagy 1.6, azt megértem. De ha csak erre van pénzed, akkor szerinted miből fogod finanszírozni a 9-10 literes fogyasztást? Ráadásul a 2.0 szereti csipegetni az olajat is, ellenben az 1.6-tal.


Meg kellene ismerkedned a pénztárcáddal. Ha nem futja sokra, akkor ne akarj sokat. Ha valamire nincs pénzed, akkor azt el kell fogadni. De majd megtanulod ezt, kérdésedből ítélve még jóformán gyerek vagy, valószínűleg első autó.

2021. márc. 23. 05:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
45%

Pont így voltam mint te, tavaly, és vettem egy mk1 Focus 1.8 115 lóerőt. Azóta beletettem 5000 km-t, soha semmi baja nem volt, csak annyit kell tudni hogy 8000 kmes olajcserét tartani kell és nálam 4000km-en kb. 6 deci olajat evett, ami szerintem még elfogadható, csak után kell tölteni hogy ne menjen a minimum alá.

Én úgy voltam vele, csak annyit költök kocsira amennyi abszolút szükséges, azaz a presztízs nem érdekel, de legyen biztonságos megbízható, menjen valamennyire, ne kelljen klímát kikapcsolni lejtőn felfele stb., és benzinen viszont nem fogok spórolni. Van pénzem, csak nem kocsira akarom költeni elsősorban. Ezeket mind hozza.

A dízelt alapból kizártam, lehet hogy vállalható, de ne az amerikaiaktól és ne 20 éveset akarjunk. Így jutottam el az 1.8 benzineshez.

2021. márc. 23. 06:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

#3

Soha semmi baj nem volt vele. (5000km után? Az oszt igen!)

4000km alatt megeszik 6 deci olajat. (Soha semmi baj nem volt vele)

Te tényleg nem látod az ellentmondást, vagy próbálsz önigazolni?

2021. márc. 23. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

"Azóta beletettem 5000 km-t, soha semmi baja nem volt,"


Óriási facepalm

2021. márc. 23. 06:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ha mk1 focusokat nézel gondolom az áruk miatt, szóval a tdci-t felejtsd el (ami ugye csak mk2-t van) Szerintem egy 1.6-os bőven elég
2021. márc. 23. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

#3

"Az amerikaiaktol" ??

Az egyes Focus és a többi gen. mióta amerikai autók? Echte német tervezés és gyártás, Köln! Vagy már ezt is rosszul tudom?

Jó persze, MAGA a márka amerikai, de a Focus-ok, Fiesta-k abszolút német mérnökök tervezése és német gyártás, nem??

2021. márc. 23. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

#7 Hat ez közel sem így működik.


Egyrészt, attól mert az autót esetleg német ember tervezi, attól az még amerikai marad, hisz a FMC alapelvei szerint kell megtervezni, a végeredményt pedig nekik kell jóváhagyni. Nincs szabad keze a tervezőnek. De ebben az esetben még csak erről sem kell beszélni, mert még csak nem is német a tervező. A németeknek csak annyi köze van hozzá, hogy ők gyártják.


Másrészt, a tervezés nem érinti a hajtásláncot. Még ha német tervezés is lenne a Focus, a hajtáslánc akkor is amcsi GM lenne. A Ford mondjuk használt 1-2 autóban PSA dízelt TDCI emblémával, de az mk1 Focusokban nem volt ilyen, abban minden motor GM volt.

2021. márc. 23. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

Az mk1 Focus-okban még általában az 1988 cm3-es Zetec motor van, ami közös fejlesztés volt a Yamaha-val, és már az mk1 Mondeo-kban is az volt, '93-tól. Sok példány gond nélkül ment el 500.000 km-t is. Ahogy írod is, nem egy sportautó, de azért forgatva van benne erő, egyébként pedig ügyesen találták el a nyomatékot, 1500-as fordulat környékén már lehet vele kóborolni.

Nekem ugyanez a motor van, csak Ford Cougar-ban, most lesz benne 300.000 km, olajat, vizet nem eszi, fogyasztásom 7.5 liter körül szokott lenni, igaz, városban keveset megyek. Tavaly nyáron kirándulgatva 7 liter alatt voltam.


Összességében, ha kifogsz egy karbantartott példányt, nem a legaljáról, akkor inkább a kasztnival lesz szerintem dolgod. Nézz alá alaposan.

2021. márc. 23. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
#8 GM? Mi köze volt bármikor is a General Motorsnak a Fordhoz? Semmi. Az 1.8-as dízelmotor a Ford of Europe terméke, amit amúgy az Egyesült Királyságban terveztek és gyártottak. A benzinesek meg Yamaha, majd később az MK2-ben részben Mazda, semmi köze megint csak a GM-hez. De a korábbi benzinmotorokat sem találtad meg egyetlen amerikai Fordban sem, amik sajátok voltak. Vagy ahogy az Opel motorokat sem találod meg egyetlen igazi amerikai GM termékben sem. Ilyen logikával egy 1.2-es Corsa is amerikai hajtáslánccal rendelkezne? Mellesleg Fordéknál már az olyan ős kéziváltók is a Ford of Europe termékei voltak, mint a Type9. Amerikában nem is nagyon adnak el kéziváltós autókat.
2021. márc. 23. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!