Audi A4 B7 tényleg betegágy?
Két ismerősömnek is van, viszonylag megkímélt példányok, a választék közepéről kb. Egyikre 800-at költött a tulaj egy év alatt, a másik tulaj nem tudom mennyit költött az övére, de sokszor volt szerelőnél.
Az a típus tényleg kész betegágy? Vagy csak ilyen szerencsétlenek az ismerőseim?
Mondjuk öreg és dízel. Lehal a turbó meg a váltó és meg is van a 800... Akkor most az autó rossz két alkatrész miatt? :D
Akármelyik komolyabb műszaki tartalommal rendelkező 10+ éves kocsira bármikor el lehet tapsolni ennyit..
Kollégám 120 kilométerről jár dolgozni. Passattal. 6 éve van a cégnél. Amikor jött akkor sem volt új az autó.
Nem hellottam hogy lerohadt volna. Az az autó megjárta a Hold Föld távot oda vissza.
Majd Józsi 2 év múlva megveszi Fritz-től egy nepperen keresztül 180.000 kilométerrel a kínálat közepéről, mivel kívül belül szép állapotban van akkor valószínűleg egy ócska széteső autója lesz.
Nem azért vesz Friz 40.000 euróért autót, hogy Józsinak megkímélt szinte null kilométeres tinédzser korú autója legyen.
Null kilométeres autó a szalonban van. Mire számítasz egy tinédzser korú prémium autóval? Aki prémiumot vsz ne sírjon amikor szervizbe megy.
Nekem is volt 1x. 50.000-ért köszönt márkaszervizben a portás. Azóta új suzukival járok. Az való a pénztárcámnak.
Igaz, nem B7-em van, hanem B5-öm. Gyakran van szerelőnél, de nem azért, mert nem indul, meg nem gyorsul. A motorral még nem volt gond, 303 000 km van benne.
Egyik hónapban kerékcsapágyakat kell cserélni, a másik hónapban jeladókat, meg a kipufogót kell rendbe tenni.
Kuplungozás stb..
De így folyamatosan karban van tartva!
Öreg autóra költeni kell, de ez nem csak ennél a márkánál van így.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!