Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Toyota Avensis vagy Honda Accord?

Toyota Avensis vagy Honda Accord?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Toyota avensis T27-es (2009-től ameddig gyártották) és Honda accord (2009-től ameddig gyártották) között gondolkozom. Ti melyiket ajánlanátok vásárlásra, tudnátok előnyt vagy hátrányt mondani mindkettőről? Ezeknek nagy százaléka külföldről behozott használtautó.hu-n, olyat meg lehet venni vagy később ebből lehet nagy probléma? Toyotából csak a benzin változatok érdekelnek, viszont Hondából bármelyik. Hondánál már a benzines kettőstömegűvel van vagy abból sincs még mint az Avensisből? A Hondából a 2008-2009 körüli dízel az már részecskeszűrős? Nem azért kérdezem ezeket a részecskeszűrős+kettőstömegűs dolgokat mert azokat elakarom kerülni, hanem tudjam mikre lehet számítani ha törtenik valami, mert nem értek annyira hozzá.

Várom segítségeteket! Köszi!:)



2021. márc. 21. 19:04
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
89%
Hondát felejtsd el, a rajongók felhajtják az árakat - s igen, a DPF is problémás ezen a típuson (mindkettőn kell lennie). Avensis ajánlhatóbb, de akkor már ott van a Hyundai i40, Peugeot 508/Citroën C5 vagy a Mazda 6 is - mindegyiket előrébb raknám. Hogy külföldről behozott az szinte természetes - a nagy válság után szerinted ki vett itthon ilyen 8-10 milliós autókat? :D Senki, a Suzukit se bírták megfizetni az emberek, nagyon kevés az ami magyar forgalomba helyezésű.
2021. márc. 21. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Itt a hondára gondolsz hogy a dízel és benzines is DPF-es?
2021. márc. 22. 00:45
 3/17 Beviz Elek ***** válasza:
100%

Avensis és Accord dízelekre gondolt.


Apró megjegyzés #1-hez: valószínűleg nem véletlen hogy rajongói vannak a típusnak. A Skoda Fabia tulajok nem nyomják fel az árakat, arra nincs olyan kereslet.


Én is a két típus között gondolkodtam csak az egyel korábbi szériákon. A Toyota hihetetlenül jó autókat gyárt, viszont sok motornál előjön a nagyon magas olajfogyasztás problémája. Ez mind a tulajok hibája a nem megfelelő olaj és a nem megfelelő rendszerességű olajcsere miatt, viszont ez téged nem vígasztal ha már megvettél egy ilyet.

A Honda pedig... egy másik univerzum. Ki kell próbálni. Én Accordot vettem.

2021. márc. 22. 05:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:

ja azt tudom hogy van a honda és toyota dízelen, csak azt nem tudtam hogy volt-e már ez a b*ziság vagy nem, hogy részecskeszűrőt tesznek a benzinesekre mint manapság.

#2: nem csak a második generációs 1.8-as motorok, az 1.6-os 110 lovas meg az 1.8as 129 lovas ette? Mert a 2009-ben már újabb motorok vannak, az 1.6 az 132, az 1.8 147 Le.

2021. márc. 22. 10:14
 5/17 anonim ***** válasza:
69%
Professore-nak vagy nem volt citroenje vagy rosszindulatú.
2021. márc. 22. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 Beviz Elek ***** válasza:
100%

#4

Nem tudom hogy csak a 2. generációnál volt-e ez probléma de én ugye azokban az évjáratokban keresgéltem, emellett pedig a Celica 1.8 180 lóerő körüli motorjával is ez volt a gond a modellfrissítésig. A Toyotánál ez többször előjött és ahol ez visszatérő probléma ott extrán utánajárnék vásárlás előtt.


De mielőtt döntenél próbálj ki mindkettő típusból egyet, utána úgyis Hondát veszel.

2021. márc. 22. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
Toyota aurisból néztem még a hibrid verziót úgy 2010-től kezdve. Azokból a legfiatalabb hibridek ajánlhatók? Családban van egy hibrid rav4, de abban csak 7000 km van így még nincs sok tapasztalat vele.
2021. márc. 22. 18:41
 8/17 Beviz Elek ***** válasza:
100%

Én is szemezek velük, bár próbálok türelmes lenni és egy CT200h-ra összegyűjteni a pénzt.


Jó hajtáslánc, ez van a Prius 3-ban, P+-ban, a CT200h-ban, az Aurisban.

A hűtők között összegyűlhet a trutyi és időnként ki kell(ene) takarítani, sőt a klímahűtő lamellái szétrohadnak és cserélni kell. Emellett az elektromos vízpumpa tud még elkopni/meghalni és ha nem cseréled időben akkor könnyes búcsút vehetsz a hengerfejtömítéstől. Ezeknél nem ritka, de nemmis a világ vége a javítás.

Ha nemtörődöm volt a korábbi tulaj akkor itt is könnyen lehet olajfogyasztás, rendszeres olajcsere és belevaló olaj szükséges. Ha mindent időben megkapott az autó, akkor a 600e+ km sem meglepő.

2021. márc. 22. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:
Szóval ha jól értem hiába a megbízhatóság szobra a toyota, de ha nem újonnan veszi meg az ember, akkor bármelyik eheti az olajat ha az előző tulajok f@szok voltak. Már nagyon régóta keresem az igazi autót, de kezdem a toyotát elengedni. Ha valakinek esetleg van valamilyen ajánlata japán/koreai autóból azt szívesen meghallgatom. A német autók nem érdekelnek azokkal csak a baj van.
2021. márc. 22. 23:16
 10/17 anonim ***** válasza:
100%
Sajnos az esetek túlnyomó részében ugyanez a helyzet a német autókkal is. Nem mindig feltétlenül a konstrukcióval van a gond, hanem a kihagyott és kitolt szervízzel, szervízintervallumokkal. Az emberek többsége szereti okosban olcsón megoldani a dolgokat, a magyar ember pedig szeret olcsón venni külföldről. Mi az eredménye? Lerúgott német prémiumok a magyar utakon, amiket mindenki szid, terjed a sztereotípia. Jogos? Nem. Tudsz ellene tenni? Vegyél újat, vagy ellenőrizhető hátterűt.
2021. márc. 23. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!