Toyota Avensis vagy Honda Accord?
Sziasztok! Toyota avensis T27-es (2009-től ameddig gyártották) és Honda accord (2009-től ameddig gyártották) között gondolkozom. Ti melyiket ajánlanátok vásárlásra, tudnátok előnyt vagy hátrányt mondani mindkettőről? Ezeknek nagy százaléka külföldről behozott használtautó.hu-n, olyat meg lehet venni vagy később ebből lehet nagy probléma? Toyotából csak a benzin változatok érdekelnek, viszont Hondából bármelyik. Hondánál már a benzines kettőstömegűvel van vagy abból sincs még mint az Avensisből? A Hondából a 2008-2009 körüli dízel az már részecskeszűrős? Nem azért kérdezem ezeket a részecskeszűrős+kettőstömegűs dolgokat mert azokat elakarom kerülni, hanem tudjam mikre lehet számítani ha törtenik valami, mert nem értek annyira hozzá.
Várom segítségeteket! Köszi!:)
Avensis és Accord dízelekre gondolt.
Apró megjegyzés #1-hez: valószínűleg nem véletlen hogy rajongói vannak a típusnak. A Skoda Fabia tulajok nem nyomják fel az árakat, arra nincs olyan kereslet.
Én is a két típus között gondolkodtam csak az egyel korábbi szériákon. A Toyota hihetetlenül jó autókat gyárt, viszont sok motornál előjön a nagyon magas olajfogyasztás problémája. Ez mind a tulajok hibája a nem megfelelő olaj és a nem megfelelő rendszerességű olajcsere miatt, viszont ez téged nem vígasztal ha már megvettél egy ilyet.
A Honda pedig... egy másik univerzum. Ki kell próbálni. Én Accordot vettem.
ja azt tudom hogy van a honda és toyota dízelen, csak azt nem tudtam hogy volt-e már ez a b*ziság vagy nem, hogy részecskeszűrőt tesznek a benzinesekre mint manapság.
#2: nem csak a második generációs 1.8-as motorok, az 1.6-os 110 lovas meg az 1.8as 129 lovas ette? Mert a 2009-ben már újabb motorok vannak, az 1.6 az 132, az 1.8 147 Le.
#4
Nem tudom hogy csak a 2. generációnál volt-e ez probléma de én ugye azokban az évjáratokban keresgéltem, emellett pedig a Celica 1.8 180 lóerő körüli motorjával is ez volt a gond a modellfrissítésig. A Toyotánál ez többször előjött és ahol ez visszatérő probléma ott extrán utánajárnék vásárlás előtt.
De mielőtt döntenél próbálj ki mindkettő típusból egyet, utána úgyis Hondát veszel.
Én is szemezek velük, bár próbálok türelmes lenni és egy CT200h-ra összegyűjteni a pénzt.
Jó hajtáslánc, ez van a Prius 3-ban, P+-ban, a CT200h-ban, az Aurisban.
A hűtők között összegyűlhet a trutyi és időnként ki kell(ene) takarítani, sőt a klímahűtő lamellái szétrohadnak és cserélni kell. Emellett az elektromos vízpumpa tud még elkopni/meghalni és ha nem cseréled időben akkor könnyes búcsút vehetsz a hengerfejtömítéstől. Ezeknél nem ritka, de nemmis a világ vége a javítás.
Ha nemtörődöm volt a korábbi tulaj akkor itt is könnyen lehet olajfogyasztás, rendszeres olajcsere és belevaló olaj szükséges. Ha mindent időben megkapott az autó, akkor a 600e+ km sem meglepő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!