Aki ért ezekhez a ford-okhoz, légyszi véleményezné?
Ismerősöm autót szeretne venni. Ford felé hajlik erősen, most épp az alábbit találta:
Szlovák kocsi, ott lakik. Én ezeket az újabb Ford-okat nem ismerem, talán van itt, aki jobban vágja.
Előre is köszi!
Mit szeretnél tudni pontosabban?
Ui: Szintén egy Focus-os.
Az 1.6 benzines kivitel az egyik legmegbízhatóbb autó, amit venni lehet, de a TDCI dízelekre sem jellemző, hogy problémásak lennének. A váltó talán a leggyengébb pontjuk, szóval próbán oda kell figyelni, hogy szépen simán vesz-e minden fokozatot, illetve zúgó/búgó hangra figyelni kell. 2008-as modell, eddigre már kijavították a gyári hibát, szóval jelentősen kisebb a meghibásodás lehetősége, de azért nem árt odafigyelni. A futómű nagyon erős pontja, ezért ezen keresztül lehet igazán felmérni az állapotát: ha a futómű nincs jó állapotban, akkor az az autó szét volt gyilkolva és el kell kerülni. Leginkább a hátsó szilenteket kell figyelni, mert nagyon sokáig bírják, de cserélni nem egyszerű őket.
Ennyi pénzért megéri, HA jó állapotban van.
Mk2.5 focus tulaja vagyok.
Mit szeretnél tudni?
Szerintem egész kényelmes ahhoz képest, hogy nem egy Renault kategória. Viszont a szigetelés már nem a legjobb a futómű felől. Rossz úton hangosabb az út, de pálya tempónál még nem zavaró a szél.
Jórészt 1.6os TDCI-t találni, de a kétezres a legjobb. Az 1.6 TDCI kényesebb. Szigorú 10 ezres olajcseret be kell tartani. 3.8 liter olaj megy bele... Ja és egyébként a turbó érzékeny a késői olajcserére.
Az elhanyagolt példányokon kívül nem jellemző az olajfogyasztás
Nézd meg a váltót, ha van kis hangja de működik rendesen nincs gond, típusos sajátossága.
Sokan keverik a kettős tömegű kezdetével.. pedig nen az, ez ilyen.
Nincs dpf benne.
Köszönöm, mindenkinek ment a zöld.
Igen, ilyen dolgokra voltam kíváncsi, hogy mikre kell figyelni. Én nem leszek ott, de egy autószerelő megnézi.
Ár szerintetek reális?
#4˘"Jórészt 1.6os TDCI-t találni, de a kétezres a legjobb."
Ezzel nem tudok egyetérteni. A 2L TDCI csak egy átmatricázott PSA HDi motor, ami köztudottan egy romhalmaz, gyakori befecskendezőproblémával. Az 1.6-os is HDi, de jóval ritkábban megy tönkre a kisebb igénybevétel miatt.
Romhalmaz? Te melyik bolygón élsz? A 2.0 HDI/TDCI-nek semmi komoly konstrukciós problémája nincs. Bosch és Siemens cuccok vannak benne, nem is Delphi. Nem összekeverendő az MK3 Mondeo 2.0 TDCI-jével, amiben volt még Ford motor, és problémásabb volt a PSA-nál.
Az 1.8 TDCI-nek volt még kimondottan üzemanyagrendszeri gondja, de az is inkább az első Focusokra volt jellemző. Ez az 1.6-os az olajcserére érzékeny. Amúgy miért is kisebb az igénybevétele egy 1.6-os motornak, ugyanabban az autóban, mint egy kétliteresnek?
7# akkor szerintem nem volt alkalmad fotelen kívül máshol találkozni vele.
Én tudok képet küldeni, hogy mit hajtok. A véleményem alá tudom támasztani...
Persze, az egyhatosnak is vannak betegségei.
Amennyiben nekem, 8-asnak érkezett a válasz, akkor nyugodtan leírhatod ide is, had lássa mindenki. A fotelről annyit, hogy saját tulajdonomban is kettő darab Mondeo MK4 van, 2.0 TDCI. Az egyikben 560 ezer, a másikban 300 ezer körüli kilométer van. Eddig nem jött elő semmi komoly konstrukciós hiba. De utána lehet nézni számos helyen. Youtubeon például Alan Howatt csatornáján, aki főleg Mondeo taxikat javít és van nekik vagy száz darab, és az évek során az összes verzió megfordult már náluk. Eddig nem említett semmilyen konstrukciós hibát.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!