BMW e39 520i véleményekre,tapasztalatokra vagyok kíváncsi fenttartási költségek, mikre kell figyelni? típus hibák stb.
Nagyon ritka a szép az E39-ből.
Számíts rá, hogy:
1) Mindig lesz vele gond. Ez sajnos ilyen. Bonyolult autók, amikor jók, akkor nagyon jók, de idegesítő kisebb-nagyobb hibák még a legjobb állapotú példányoknál is elő-előjönnek. Már persze ha használod, és nem garázsdísznek veszed.
2) A 20i motor - főleg a facelift előtti 2 literes M52TUB20 - gyenge a kasztnihoz. Nekem ez a motor E36 kabrióban volt, ami hasonló tömegű kasztni. Közlekedni nem rossz, azért nem is vészesen gyenge, de szerintem ilyen autóhoz nagyobb erő ildomos. Fogyaszt is, alig kevesebbet mint egy 2,5 vagy 2,8. A facelift utáni M54B22 valamivel jobb, de még az sem az igazi. 520i-523i szerintem csak akkor jó, ha nyugodt tempóban szeretsz vezetni.
3) Rohadnak mint a bűn. Inkább legyen felújítandó kicsit a futómű, de ne rohadjon, mert annál nagyobb baj nem lehet a jelenlegi szakemberhiányban.
Ja, és az automata váltósat is érdemes kerülni, az még egy 28i-t is képes lomhának tettetni, ráadásul nem is kifejezetten megbízható szerkezet, E39 csoportokban mondhatni napi kérdés a váltóhiba. Manuálissal venném.
Nekem 530i szedán volt egy évig, automata (nekem pont nem volt bajom vele). Szerettem, szerintem egy baromi jó autó, de az enyémben valós 160e km volt, mert családi ismerősöktől vettük. Aztán mégis eladtam, mert nem volt hol tartanom, és volt már akkor is 3 másik hobbiautóm mellette, amik közül mindegyiket jobban szerettem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!