E39 - 523 IS 200 Fenttartási költségek?
Sziasztok
A kettő között vacilálok, hogy alakul a fenttartási költségük, egymáshoz képest?
Volt mindkettő (528i).
Nem egy kávéház a kettő.
A Lexust sokkal olcsóbb üzemeltetni. A BMWnél komoly összegek mellett is lesz valami ami nem működik.
Az E39 viszont jobb utazóautó, alacsonyabb fordulaton jobban elvan.
2
Miből gondolod hogy mennyi pénzem van?
Szerintem kevés embernek volt mindkettő, én a Lexusról tudok írni.
A méretéhez és teljesítményéhez képest sokat zabál, viszont hihetetlenül megbízható.
Sokkal kisebb mint egy E39, nem egy kategória.
4
3 milliom van autóra, azért ezeket nézem mert ezek tetszenek.
A fenttartási költség meg fontos, lehet sokan szívesen szórják a pénzt, de én nem.
5
Igazából az egyik legjobb érv mellette szerintem, hogy nem egy benga nagy állat az IS.
Az E46 a hasonló kategória, a BMW-nél a motor egy részét elrejtik a szélvédő alá ami miatt nagy szívás tud lenni a szerelés, a Lexusnál viszont a motortér és a motor vége kb egy vonalban van. Pozitív része hogy szökőévente könnyebb a gyertyacsere (más miatt nem igazán piszkálnál arrafelé), negatív része viszont hogy emiatt nagyon szükős a beltér. Már amikor beülsz érzed hogy kicsi, de ha véletlenül bekerül hátra egy gyerekülés akkor nem hátrány ha az elől ülő nagyon hajlékony és a nyakába tudja tenni a lábait.
Ettől függetlenül nekem a japán stílus jobban tetszik, vezettem E91-et ami egy nagyon jó autó, de inkább maradok a Lexusnál.
Nekem volt a tulajdonomban E39 (530i), most E36 325i, Lxus IS200-zal csak mentem párszor.
Az E39 nem hasonlít. Nagyobb, csendesebb, nyugisabb, de kevésbé pontos. Inkább az E46 áll hozzá közel.
Az IS200 belül kicsi, és a beltér dizájnja, minősége - a szép órákat leszámítva - messze-messze nagyon messze elmarad a kortárs BMW modellektől, de még az E36-om is több helyen jobb anyagokat használ, és jobb állapotban vannak és jobb minőségűnek tűnnek a műanyagok, mint a kevesebbet futott IS-ben amit próbáltam.
A váltó viszont az IS-ben annyira jó, hogy a BMW lógós régi kézijeit messze kenterbe veri.
Az IS200 motorja leginkább az M52B20 súlycsoportjában van (pre-facelift E39-ben van M52TUB20, illetve E46-ban), de nagyon magasan jön csak meg az ereje, nagyon pörgetni kell hogy menjen.
Nem kifejezetten erős jószág, viszont kanyarképessége, váltója kárpótol.
Szóval baromi jó kocsi, ha nem érdekel nagyon a beltér, meg a dizájn, és nem akarsz az ülésbe süppedni gyorsításkor, mert ezeket nem tudja. Viszont egy jó élményvezetést bármikor, és azt nagyon.
Ja, csak a lényeget nem írtam le amit kérdeztél:
A Lexus lényegesen kevesebb fejtörést okoz. Ez szinte garantált, nyilván abból is jót kell venni. #8 voltam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!