Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit kell Megnézni 1 Simson...

Mit kell Megnézni 1 Simson S51 Electronic vásárlásánál?

Figyelt kérdés
Óra szerint 9000 km van benne, de nem nagyon hiszem el. Ezen kívül még mit érdemes megnézni?
2010. aug. 18. 09:30
 1/5 anonim válasza:

Az ülésből lehet következtetni a futásteljesítményre. Nézd meg, hogy nem egy huzat van az ülésen. Ha az van nézz alá. Ha szanaszét van szakadva alatta, vagy szét van üllve akkor gyanus. Apró kisebb repedések szakadások lehetnek, nem mai motorról van szó. Hallgasd meg a motor hangját. Ha csörög, zörög, akkor az alku pozíció. Simson-t nem drága javítani. Bár jó alkatrészt szerezni már nehezebb. Nézd meg a blokkon a csavarokat, hogy szét vannak e nyírva, vagy sértetlenek. Elvileg ennyi km-nél még nem kellett széthúzni a blokkot. Ha látszik a csavarokon hogy piszkálták akkor kérdezd meg, hogy miért. A jobb oldali csavarok nem számítanak, mert lehet gyújtást kellett állítani. A bal odaliak a fontosabbak. Ellenőrizd a festést. Szedd le az odaldekniket és nézd meg belülről őket. Ha újra festették itt általában nem szoktak annyira figyelni a takarásra. Vagy a tank betöltő nyílásánál is lehetnek erre utaló jelek. Nézd meg a lengővillákat nem lógnak e? Gumiknak teljesen jónak kell lenniük. Ha nagyon vigyáztak rá, lehet még gyári gumik vannak. (Pneumant) De ha nem az sem gond, mert lehet elörgegedtek és cserélték őket. Akkor pláne nagyon jó állapotban kell lenniük. Ha nem akkor gyanus. Menet közben próbáld ki, szépen megy e, nem húz valamerre, nem erőtlen e? Állj rá egy fix tempóra (40-50), menj egy fél km-t így változatlan gázállással, aztán húzzd tövig a markolatot. Nem szabad megtorpannia. Álló helyzetben ha berakod egyesbe akkor rendesen kiemel e a kuplung (behúzott kuplunggal nem gurulsz) ha igen, akkor állítsatok rá annyit, hogy ne guruljon, de akkor utána ellenőrizd, hogy menet közben nem csúszik e? Ha igen akkor kuplung gondra utalhat. A km számláló megy e?

Kérdezd meg, hogy lánc mikor volt cserélve? Ha nem tudja, vagy még nem volt, akkor szedjétel le blokk oldalát nézd meg, hogy nincsenek e szétpattogva a lánc görgői, lánckerék mennyire van megkopva?

Az akksi jó e? Nem járó motor mellett működnek e az indexek, világító berendezések? Ha nem nagyon akkor nem biztos, hogy el kell hinni, hogy csak le van merülve kicsit az akku.

Hirtelen ennyi!

Sok sikert hozzá!

2010. aug. 18. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Igazából, amit 100ezer felett árulnak, azon semmit se, az már 7 nyelven beszél, a 8-adikon dadog!

Amire figyelj, az, akitől veszed, mert a fiatal suhancok általába meggyilkolják a motorját, érdemesebb 40év feletti mandinkától beszerezned, akinek nincs fia.

Amire még figyelj, az azhogy jó kompressziója legyen, mást talán annyira nem kell rajta nézni.

2010. aug. 18. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ülésből lehet következtetni hogy mennyit futott? Hülyeség, pár ezer ft-ból kicserélem az ülést?

A suhanc is ki tud játszani.

Pl ha 16 évesen lett volna simsonom amit el akarok adni akkor írtam volna egy adásvételit apámmal hogy övé a simson. Ő meg árulta volna hogy ezt ő használta évekig. Vagy alapból apám nevére vettem volna. Ennyi...

Simsonból csak a legolcsóbbat vedd meg ami nem hiányos és újítsd fel, az a biztos.

Én megjártam már a "felújított" simsonnal és egyik ismerősöm is rosszul járt vele mert csöpögött az olaj a blokkból , a váltó párszor tönkrement, összességében azért jobb volt mint az enyém de ma már ő se használja.

Én poton pénzér adtam el úgy hogy a hátsóteló rossz volt, a festés csúnya volt, végül is elment az mindenhová csak nagyon gyenge volt.

2010. aug. 18. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Hülyeség ez a fiatal suhancos:D

19 éves vagyok, 14 éves korom óta van meg életem első motorja egy okkersárga simson... 2000 km-rel vettem egy özvegy nénitől 50.000 ftért... nem volt akkor kevés de megérte... festés kicsit kopottas volt de tök gyári... Anyi lett a változtatás, hogy beletettem pár km-t és kicseréltem pár dolgot, ami nekem tetszett... Pl gumik, fékkarok normális márkás biciklifékkarra... hátsóteleszkópba egy kivehető magasítás és ENNYI!

A motoron az eredeti lánc fogaskerék bontatlan blokk stb stb... A festés éppenhogy megkopott, a gyári matricának már csak a fele van sajnos... Amíg ismerőseim között így úgy felújították meg ezmegaz a motortaddig én hozzá nem nyúltam... Nagy dolog nem 45-tel mész az emelkedőn hanem 40-nel...

Szómiszó Az enyém a mai napig kitűnően megy, csak esztétikai hibái vannak amit 10.000 ftból rendbe lehet hozni... nekik pedig rég szét van bontva alaktrésznek a motor...


Olyan sokminden nem lehet róla eldönteni... ha volt simód látod hogy kókányolva van-e rajta vmi...OLYAT SOHA!

Olajszintet jó nézni meg a minőségét... aztán gimuk, futómű,... a blokkja kopog-e lánc kattog-e... és hát azért valamicske erő legyen benne... Fény és hangjelzők jók-e rajta... emg úgy általában a motort kinézetre és hogynalett szerelve


Fontos, hogy mekkora az első lánckerék, mert hozzá nemértőt át lehet vágni h iylen erős olyan erős... és előre tesznek egy kisebb fogaskereket...

2010. aug. 19. 01:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Már nem fiatal akitől venni szeretném, a fia is 40 körül van. Az ülés szép, eredeti gumik vannak rajta. Majd próbálok alkudni.
2010. aug. 19. 08:56

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!