Egy adott fokozatban húzattad már ki az autódat a tiltásig? Mire számíthatok ha kipróbálom?
8gen Civic-em van, kérdezték már többen is hogy mennyinél váltok, és amikor mondtam egy példát hogy 3.ban 2500-nál, volt aki mosolygott rajta.
Én nem gondolom hogy nagyon forgatni kéne mert így is húz még 4.ben is.
De most már felbiztattak, és szeretném megnézni üzemmeleg motornál hogy milyen is amikor 7ezernél megáll a mutató.
Gyakorlatban ez hogy néz ki? 1-ben is megcsinálhatom, vagy érdemesebb 2-3ban ahol már nem olyan nagy az áttétel? Váltásnál essen vissza a fordulat kicsit?
Ne egyesben csinált, mert ha hamarabb elveszed a gázt, mint ahogy kuplungolsz, akkor nagyot fogtok bólintani...
És utána ha mondjuk kettesben csinálod, nagyon nézd meg, milyen fordulatnál engeded fel a kuplungot hármasban, tehát a következő fokozatba kapcsolva...
Ja, és lehetőség szerint valami kihalt, hosszú, egyenes úton csináld.
Próbáld ki.
Azért hívják tiltásnak, mert az elektronika nem engedi jobban pörgetni a motort. Állandóan tiltásig pörgetni nem tesz jót neki, de egy-két alkalom nem fog megártani.
Nekem szinte fáj, amikor legnagyobb fordulaton pörög/sikít a motor.
Kis fordulat sem a legegészségesebb amúgy a motornak.
8. generációs Civic - ez mondjuk nem sok mindent árul el a motorról.
Tippem szerint harmadikba tiltásig már autópálya sebességekről van szó.
Én igen, van itt egy rész egy rövid emelkedős alagúttal, Audi, S-tronic automata váltó, manuális üzemmódban is felvált 8000-nél és akkorát durran, hogy lehúzott ablakkal nem lehet kibírni. :D
Üzemmeleg motornál mehet neki, de azért nem vezetnék le 2000 kilométert 7000-es fordulatszámon...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!