Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A3 melyik ...? 🤔 2004-20...

Audi A3 melyik ...? 🤔 2004-2010 között lenne és max 2millióig. Ezek közöl pro/kontra? -1.6 FSI -1.9 PD TDI -2.0 FSI -2.0 PD TDI

Figyelt kérdés
2021. febr. 28. 19:53
 1/4 anonim ***** válasza:
57%

1.9 PDTDI

Fogyasztásra a benzinesekhez képest sokkal jobb. A 2.0 PD-vel pedig elég sok a gond.

2021. febr. 28. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Jaaa, bar a helyzet az hogy mivel tökéletes konstrukció, ezért nagyon kevés ami nem ment el a holdra 26x, és emiatt esetleg már nem a legjobb..szervizkonyvet meg tudnak hamisítani, úgy vedd meg hogy elviszed átvizsgálásra, és bemereted a pd elemeket, aztán kérdezd le, és ha minden kóser akkor mehet a vétel
2021. márc. 15. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
100%

Először is mire szeretné használni? Városban használná inkább vagy sem? Ha városban akkor a dízel felejtős.. Nem tesz a motornak jót, hogyha csak pár km-el odébb szeretnél menni, nem melegszik be rendesen. Az sem igazán előnyös neki, hogyha városban járkálsz vele és dugóban slattyogsz. A dízeleket autópályákra/hosszabb távokra fejlesztették ki, mivel ott van ideje bemelegedni rendesen, nem kell sokat váltogatni, tudsz egy átlagos sebességet tartani.

Másodszor a szervízköltségek. Ha városban használod a dízelt, hamarabb tönkre megy. A szervízköltségek a dízelnél nagyobbak, mint a benzines változatban. Hiába fogyaszt kevesebbet, hogyha nincs jól használva, tönkremegy idő előtt és aztán rámegy a gatyája. Nem ez a jó mentalitás, hogy vegyünk dízelt az keveset eszik úgyis, aztán majd ha kezd tönkre menni tovább adom és legalább nem nálam romlott el..

Az 1.6 FSI az egyik legmegbízhatóbb motor, nincs turbó, nincs semmi olyan extra kütyü benne, ami kimondottan elromolhat. Én 5 évig használtam ilyen autót, és a kopó alkatrészeken kívül semmit nem kellett cserélnem.

2021. márc. 23. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Hát én annyira jót éppenséggel nem halottam az 1.6FSI-rol. Az a lényeg akármelyik mellett is döntesz, 1 guriga legyen zsebbe rá, mert fel gumizni sem két filler, ráadásul ha pont szar gumik vannak rajta, 2szett gumi ami mondjuk nem új hanem tud adni a gumis ilyen használt de meg jót azok is alsohangon 60-80/szett. Aztán ott vannak a lengokarok, na abból vagy veszel szart olcsón vagy veszel jót nagyon drágán és akkor sokáig nem lesz baj vele. De azért jól tudjak idoziteni az eladást, vagy betesznek bontosat és elég szépen ki lehet így szállni a kocsibol hogy, pl kap egy vastagabb olajat, csendesebb lesz a motor melegen és nincs esetleges zaj+ ugye a lengokarok, gumik. Ezek nem kis suzyk hogy kap egy olcsó alkatrészt aztán helo. Nem. És ha egy ilyet fogsz ki amiből épp időben kiszálltak, futomu felújítás előtt meg szar gumik, esetleg meg haldokló turbo vagy hengerfej vagy pd elem hiba. Akkor kosd fel a gatyadat. Nem arról van szo hogy nem jo, mert jo. Csak ez a jo magyar szokás hogy szopjon vele a következő tulaj. Autót ennyire laikusként el ne merj menni még csak nézni sem ha jót akarsz magadnak. Sok szerelő nem megy el megnézni mert van olyan amit nem lat nem tudhat és ez érthető. Ezért kell atvizsgaltatni, szervizt elvégezni aztán tolni bele hamar minnel többet hogyha volt valami baja akkor minnel előbb jöjjön elő. De ez igaz bármelyik autora
2021. márc. 27. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!