Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1M- 1,5M forint a keret ,...

1M- 1,5M forint a keret , csodát nem várok viszont tényleg nemtudom milyen autót vegyek. Szerintetek egy régebbi híres márkát , vagy egy újabb de szerényebb márkát , esetleg tapasztalatok , fenntartási/szervízköltségek?

Figyelt kérdés

Nézegettem többek között :

- BMW E46 320D , 325 i (2003évj)

- MERCEDES B 180 , E200-E220akat is láttam már (2006-2007 évj)

- AUDI A4 (2005 évj)

- KIA SORRENTO , RIO , SPORTAGE

- VOLKSWAGEN GOLF , JETTA , PASSAT ,TIGUAN , TOUAREG (2006 évj kb)

- HYUNDAI TUCSON , I30 (2007 kb)

- NISSAN qashqai

- BMW E90 320D, 323I , 325i, 328i,



2021. febr. 27. 09:44
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
79%

Nem rosszak ezek a "hírhedt" korosodó német kocsik, csak a vételáron felül még kell lenni egy párszáz ezrednek amit azonnal rá tudsz költeni ha kellene. De a mai napig megadják azt a minőségérzetet amit el lehet várni tőlük (sőt nekem pl. sokkal jobban megadja azt a prémium érzést mint akár egy új autó és ez aki szereti annak szerintem megéri azt a "prémium felárat" a távol-keletiekhez képest)

VW konszern autóit nézve 1.9 TDI vagy az 1.9 PDTDI motorral keresnék autót, Golf IV jó választás lehet például, abból egy millióért már rozsdamentes, nagyon szép megkimélt autót lehet kapni.

Ha nagyobbat, "prémiumabbat" akarsz, akkor Passat B5.5 vagy Audi A4 B6, Skoda Octavia/Superb jó választás lehet, ezekből is millió körüli összegért már nagyon szépek vannak. Amire nagyon figyelj az összes ilyennél, az a rozsda!

Küszöbök, sárvédőívek, alja...

Ha nem rohad, vagy nincs agyongittelve akkor az már egy erős érv a vásárlás mellett.

Motorikusan az 1.9-től nem kell félni, ha megkapja azt a minimális törődést amit igényel a világból kimegy! A futómű lehet még zsebbenyulós náluk, a Passatnak pl. ez a kettős keresztlengőkaros futóműve van, alu lengőkarokkal. Ez egy jó futómű-amíg jó. Ha viszont valamelyik szilent kikopik csak lengőkarral együtt lehet cserélni és az nem olcsó dolog. Bár már van belőle sokféle utángyártott úgy már olcsóbban ki lehet jönni.

Ezeket az autókat szerelték még 2.5 V6 TDI-vel is, ez igaz hogy nagyon jól megy, hangja is jó (vezettem ilyen kocsit, az élmény össze se hasonlítható az 1.9el) viszont egy lényegesen problémásabb motor (VP44 adagoló, vezérműtengelyek stb.) és a fenntartása is jóval drágább (minden drágább hozzá az olajszürőtől vezérléskészletig), akár duplája is lehet az 1.9nek. Ha mégis ilyent vennél, akkor a késöbbi évjáratú 180lovas változatot válaszd, az kevésbé problémás, de annak is jóval drágább a fenntartása.

Összegezve, aki szereti ezeket az autókat, annak jó választás lehet, de kell rá számítani hogy bármikor becsúszhat egy többszázezres kiadás. Ha másfél milliód van a kocsira, akkor 800000-1000000 között keress autót.

Remélem tudtam segíteni, ha valami kérdésed lenne VW konszern autóival kapcsolatba, nyugodtan írj privátba.

2021. febr. 27. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
#8 olvass utána a "többségében" szó jelentésének.
2021. febr. 27. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
Opel Astra, Skoda Octavia. Ne gondolkozz ennyiért "német prémiumban", azok nem prémiumok.
2021. márc. 17. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!