Mennyire árt az az autónak, ha befagyott/beragadt kézifék miatt nagy fordulaton kuplungozok, hogy meginduljon?
A suzuki swiftem állt 1 hetet (2001-es) behúzott kézifékkel. Utána észrevettem és kiengedtem, 3 napig ki volt engedve, gondoltam jó lesz, de 3 órája akartam vele elindulni, és be volt ragadva.
Próbálgattam előre, meg hátramenetbe is nagy gázzal, de csak emelkedett az eleje, meg a hátulja. Ezt csináltam 10 percig. Utána hátulról lökögettem az autót, és aztán kiakadt a fék, de szintén alig akart menni, csak nagy gázzal kaparó kerekekkel.
De miután ilyen kaparósan kiálltam a kertből, már szépen ment az autó, kevés gázzal is megindult, meg látszólag semmi baj nincs vele, de nem értek az autókhoz, nem tudom h mi történik akkor ha egy álló autónál nagy gázzal megtartom a kuplungot, és csak tovább áll.
"miután ilyen kaparósan kiálltam a kertből"
Bammeg, nem a kézifék fagyott meg, hanem belefagytak a sárba a kerekek.
Jobb lenne máshol parkolnod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!