Mostanában a kötelező extrák és kvóták miatt még jobban, illetve a forint is bezuhant.
2021. febr. 16. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
2/27 anonim válasza:
Drágábbak lettek pár évvel ezelőtthöz képest egyrészt az alap infláció miatt, másrészt a csodaszép EUR-HUF árfolyam miatt is, ami 2011 júliusa óta szinte csak szig. monoton nő (előtte is nőtt, de legalább nem szig. mon., hanem hullámosan), illetve 2019 márciusa óta teljesen eldobta magát.
És ez csak egy része a történetnek, de talán egyik fontosabb része.
2021. febr. 16. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
3/27 anonim válasza:
Teli rakják őket sok felesleges marhasággal, de közben normális kartámasz nincs az ajtón, csak egy szar rideg műanyag ami véletlenül se úgy áll, hogy normálisan rá tudd rakni a karod, a Trabantban meg a Wartburgban ehhez képest normális volt. Nincs hátul középen fejtámasz, de van USB port. Praktikum meg gusztusos kényelmes otthonosság helyett hülye dizájn meg célszerűtlen dolgok tömege vár - cserébe fizessél milliókat, aztán pár év után ott rohad a lemez majd ahol víz se áll meg és nem tudom mi a francot raktak ebbe az acélba. Egy autóba ha bele ülsz azt az érzést kéne hogy keltse, hogy órákig ki se akarok szállni, nem azt hogy bárcsak végre oda érnék.
2021. febr. 16. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
4/27 anonim válasza:
Drágábbak hát…
Akkor fogom magam, megveszi az ember pár százezerért az európai piac legjobb, keveset futott Renault Safrane – ját, pár százezerért amit kell felújíttatom, aztán normálisan kárpitozott beltérrel és stílusos külsővel, királyi rugózással tízsszer körbe visz a világon, rendes acélból és normális kárpitozással, a szervízben meg nem a semmiért fizetsz, ha fizetsz, hanem csinálnak is rajta valamit, amit meg is hálál az autó, nem csak megbosszulja mint az újak. És egyszerűbb dolgokat otthon megcsinálsz.
2021. febr. 16. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
5/27 anonim válasza:
Jön most a teljes műszerfal egy nagy képernyő - mizéria, egy bolond százat csinál. Ez még pár százezerrel fellöki az új autó árát. Mivel képernyő, előbb-utóbb tönkre megy és aztán azt se látod mennyivel mész, mint a régi spirálos km-óráknál, ami tökéletesen működik század eleji muzeális autókban is. Nesze fogyasztói társadalom, egyél.
2021. febr. 16. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
6/27 anonim válasza:
A modern passzív biztonsági elemeket tökéletesen bele lehetne építeni a már jól bevált praktikus konstrukciókba is. Csak sajnos a világ megváltozott.
2021. febr. 16. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
7/27 anonim válasza:
Nem az autók lettek drágák, hanem a mi fizetésünk nem emelkedik eléggé... Egyébként meg nyilván ebből tudnak profitálni, ez mindig is így lesz. Minden jobban drágul, mint amennyire a fizetésünk nő.
2021. febr. 16. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
8/27 anonim válasza:
Igen drágábbak, pont tegnap fejtettem ki egy kérdésnél, hogy miért. Az új autók egyre nagyobbak, egyre nagyobb igényekkel az extrák terén. Már egy alap verzióban is jóval több a biztonsági és kényelmi extra, mint egy 20 éves kocsiban. Ezek mind pénzbe kerülnek. Ehhez jön még hozzá persze az egyéb sallangok, mint forint árfolyam, az áfa sem volt mindig 27%-os, a gyártókat sújtó környezetvédelmi bírságokat is végső soron a vásárlók fizetik meg, stb.
2021. febr. 16. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
9/27 anonim válasza:
Drágábbak hát, és még csak most jön a java az új Euro7 kibocsátási normának köszönhetően. Ha elérhető áron akarsz új autót, akkor még most vegyél egy Daciát (az új Sanderot pl.), mert 4 év múlva garantálom, hogy 6 millió alatt nem lesz városi kisautó sem. Egy alsó-középkategóriás családi használatra alkalmas autó meg 10 millió felett lesz, mert már csak plugin vagy full elektromos autókat enged majd az EU forgalomba helyezni 2025-től.
2021. febr. 16. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
10/27 anonim válasza:
Mondjuk én jókat röhögök amikor a sok bolond veszi a szalon daciat 4,5 millióért amibe az elektromos ablakemelő is extra
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!