Sziasztok, aki jártas ebben attól kérdezném, hogy 4 hengerrol 6 hengerre motorcsere lenne, csak hivatalosan papír szerint lehetséges ez? előre is köszönöm.
2021. febr. 11. 20:18
1/10 anonim válasza:
Egyszerűbb, ha eladod és veszel egy gyárilag 6 hengerest.
2021. febr. 11. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
CSak hivatalos papir szerint NEM lehetséges ez .
2021. febr. 11. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Hivatalosan nem lehetséges.
2021. febr. 11. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Nem.
2021. febr. 11. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Ha lepapirozod ezt Magyarországon, akkor minden tiszteletem.
De azt ne felejtsük el. Nagyobb motor, nagyobb fék, új kuplung, másik váltó. Igazából az autó árával vetekszik a kis csere.
2021. febr. 11. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Áhh, ez offos Magyarországon. Arról nem is beszélve, hogy valóban sokkal olcsóbb ha eladod és veszel egy gyári 6 hengerest.
2021. febr. 11. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 A kérdező kommentje:
Rendben, köszi mindenkinek.
2021. febr. 12. 02:09
8/10 anonim válasza:
Egyáltalán nem lehetetlen.
Olyan motorcserét lepapírozni, mit gyárilag is raktak az adott modellbe nem egetrengető feladat. (Totalcar-on keresd meg a cikket, egy Golf IV-n lezongorázták ezt)
Arra viszont számítani kell, hogy nem biztos, hogy beérik a motorcserével. Ha pl a nagyobb motorhoz nagyobb fék volt, akkor azt is kérni fogják.
Anyagilag nyilván nem éri meg. El kell adni és venni egyet megfelelő motorral (Ha van ilyen a piacon, kopnak már a normális E36-ok rendesen)
2021. febr. 12. 06:59
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Nem lehetetlen, csak full felesleges.
Tényleg sokkal olcsóbban jösz ki, ha eladod a mostanit és veszel egy hathengereset. Annyira űbernagy differencia azért nincs köztük árban, hogy megérje motort cserélgetni.
2021. febr. 12. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Sokkal olcsóbb lesz lecserélni az autót. Nem elég a motort cserélni. Még ha a papírozást nem is vesszük, akkor is cserélni kell mellé a váltót, kardánt, differenciálművet bölcsővel, kardánnal, féltengelyekkel, fékrendszert, és ha jól emlékszem, az óracsoportot is. Aztán ezeknél még ki tudja, hogy a canbus miatt kellenek-e egyéb elektronikai varázslatok.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!