Mik a tapasztalataitok Teslákkal?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egy rakás Tesla van az utakon, nem olyan földöntúli dolog.
Persze nekem nem volt még, de csak pozitív visszajelzéseket hallok róluk, közvetlen ismerőstől is. Sokszázezer kilómétert futottak már a korai Model S-ek, és mégis mennek még mindig. Nem beszélve arról, hogy mennyivel könnyebb fenntartani egy ilyen villanyautót, mint egy hasonlóan erős V8 dízelt, vagy V8 benzinest.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Fos beltéri anyagok, legendásan szar összeszerelési minőség"
Te én keresem hol vannak azok a fos beltéri anyagok a Tesla Model hármamban. De mindenütt csak minőséget látok. Biztos hogy te már ültél bennük vagy csak Internetről hallottad?
A szar összeszerelési minőség is ilyen: igen, egy millió Teslából van néhány amelyik szarul van összecsavarozva. Minden márkánál van ilyen. Csak másoknál az emberek csak vonják a vállukat, "van ilyen", meg biztos hétfő reggel készült a kocsi. De ha Tesla akkor mennek a hatalmas újságcikkek az egész világ körül. Úgyhogy jól választottad a szót, tényleg "legenda".
A Tesla se csodaautó, annak is vannak hátrányai. De se a beltéri anyagok se a minőség nem az. Hogy ne fanboyozzatok: a hátsó ülés túl alacsonyan van, a fényszóró nem matrix és az automatikája pocsék, az autopilóta csodálatos de néha olyan hülye mint a s*ggem (egyszerre csak padlófékezik), stb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#18
Ültem S-ben is, Model 3-ban is. Meg még ezek mellett párszáz autóban, úgyhogy van összehasonlítási alapom :)
Talán egy Golf ársávjában nem tűnnek gagyinak a műanyagok, de 15 millió felett az ember többet várna. A Model S Duster-szintű műbőr üléshuzata 70 ezer kilométert bírt közeli ismerősömnél. Az első télen pedig le is cserélte új E-mercire :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!