Mik a tapasztalataitok Teslákkal?
Újonnan vettem Tesla Model 3-at. Életem legjobb üzlete volt, fényévekkel jobb minden más autónál. Kitűnő a minősége, semmi problémám se volt vele most már lassan két éve. Bejártam vele egész Európát. Gyorsul mint a veszett gepárd, pedig még nem is a P változat csak az LR. Élmény vezetni, jól fekszik az úton. Még csücsülni benne várni a feleségemre is öröm, tudok addig egy kis YouTube-t, Netflix-et nézni, vagy videojátékot játszani.
Mit akarsz még tudni?
azért egy porsche taycan már odaver nekik, igaz, hogy 2x annyiba is kerül. :D
2: hatótávről tudsz írni tapasztalatot?
Komolyan elhiszed, hogy itt Tesla tulajdonosok vannak?
Ha tapasztalatot akarsz, menjél, próbáld ki. Aztán menjél át a nagy cégekhez (Audi, Mercedes, BMW, Volvo, stb.) és nézd meg mit nyújtanak ugyanannyiért.
Én egy céges S-t hajtottam két évig. Hasonló véleményem van, mint az elsőnek, pár apró kivétellel. Műszakilag nagyon rendben van, kényelmes, és jó vezetni, autónak tűnik, nem pedig robotnak, mint a vele egykorú villanyautók többsége (pl. BMW i3, Nissan Leaf, E-Golf). A "motorja" elképesztő, bárkit bárhol lenyomsz vele. Olyan nincs hogy valaki eléd megy, ha nem akarod.
A legjobb a Teslában az szerintem, hogy megveszed x pénzért, és utána folyamatosan jönnek ki a szoftverfirssítések és gyakorlatilag ingyen mindig egy jobb és jobb autód lesz minden frissítés után. Ezt senki más nem tudja elmondani magáról. És műszaki dolgokat is tudnak javítani szoftveresen, pl. féktáv vagy féktárcsák melegedése. Frissítik, és másnap már egy jobb autód van anélkül hogy bármit csinálni vagy fizetni kellett volna. Szerintem ez zseniális benne.
3 bajom volt vele:
- Egyrészt, szerintem a belső hangulatvilágítás valami egész elképesztően ocsmány, már az is ahogy az autó belsejében végig van vezetve, mint valami elcseszett nonfiguratív tetoválás, a választható harsányabbnál harsányabb színekről már ne is beszéljünk (ebben a modellben legalábbis)
- Másrészt, a belsejében az anyaghasználat szintén elég retek, ropogós-recsegős műanyag mindenhol, de lehet ez csak a jó kis budapesti kátyús utakon jön ki ennyire:)
- Harmadrészt, megvan a hátulütője hogy Californiában tervezték a karosszériáját, eső nagyon bever menet közben ha le van picit is húzva az ablak, ha a csomagtartót úgy nyitod ki hogy vizes vagy havas az a csomagtérbe úgy ahogy van bemegy.
Egyelőre még egy kicsit szkeptikus vagyok az elektromos autók eltejredését és használhatóságát illetően, de ha elektromosat vennék az tuti hogy Tesla lenne. Amit még nem próbáltam, és nagyon mondják rá hogy szuper és olyan érzés vele közlekedni mint egy rendes belsőégésű motoros autóval, viszont az elektromos meghajtás minden pozitívumával, az a Porsche Taycan, de legutóbb amikor néztem az úgy 80 millió környékén kezdődött.
"Technológiában fényévekkel minden előtt van"
Hát ha neked az technológiai fejlődést jelent, hogy még a kilincs is tele van b.va elektronikával, akkor egészségedre. Én inkább visszafejlődésnek érzem. Ráadásul még az összeszerelések is olyanok, hogy szándékosan ellehetetlenítsék a külső gyártók általi szervizelés lehetőségét.
Kettes vagyok. Autópályán a Tesla Model 3 LR-em 400 km-t probléma nélkül meg tud tenni. Én két éve nyáron Mo, Horvátország, Olaszország, Németek, Dánok, Svédország, Csehek, Osztrákokba mentem. Össz 6000 km. Egy fillérembe se került (voltak referral pontjaim).
A hatótávval soha semmi problémám nem volt.
Otthon éjjelente töltöm. Akkor egész nap megy ide-oda, sose kell töltésre gondolnom. Nem töltöm kint a városban. Minek, évente hány nap megy az ember tulajdonképpen 400 km-nél többet? Következő éjjel megint töltöm, minden reggel tele az aksi (illetve 80%, még tele se töltöm mert minek). És télen reggel a telefonnal beindítom a klímát így mire kimegyek melegen vár.
Hosszú úton két-három óra után úgy is meg akar az ember állni egy kicsit kinyújtózni, kávézni. Akkor 30 perc töltés utána megint megy két-három órát.
Hatossal egyet értek mindig mikor jön az új szoftver olyan mint a karácsony. Kaptam pld egyszer Netflix-et, egyszer 0,5 másodperccel gyorsabb gyorsulást, új játékokat, stb.
A Model S kicsit "amcsi" autó. Próbáltam azt is. A Model 3 sokkal "európiaibb". Nehéz magyarázni de a vezetési élmény más.
Porsche Taycan odaver neki a Hungaroringen de sokkal esetlenebb hétköznapi autónak. És ha versenyezni kellene akkor azért van az enyémnél sokkal jobb Tesla is, ami lekörözi a Porschét és még mindig olcsóbb.
ma 19:00
Azért nem egy Bentley kategória, hogy annyira marhára elérhetetlen lenne! Taxisok közül is itt Budapesten egy csomó van aki Teslával jár.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!