Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi értelme van a Renault...

Mi értelme van a Renault feljebb pozícionálásának?

Figyelt kérdés

[link]


Oké h több pénzt akarnak a renaultbol, de minek szükséges ehhez a renaultbol luxusautot csinálni?



2021. febr. 9. 16:44
 1/6 anonim ***** válasza:
Kicsit gondolkozz. Te fizetnél sok millióval többet egy Renaultért, ha ugyanazt kapnád, mint eddig is? Nem gondolod, hogy a magasabb árnak tükröznie kellene a magasabb színvonalat is?
2021. febr. 9. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Mert ott a Dacia nekik.
2021. febr. 9. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
83%
Bekerült alulra a Dacia, azt veszik is, mint a cukrot. Így a Renaultot logikus feljebb vinni egyrészt, hogy ne mosódjon össze a két márka, másrészt többet lehet érte kérni.
2021. febr. 9. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
76%
Pénz pénz pénz pénz, drágább autó, több haszon. Mindenki drága autót akar gyártani, csak nincs igény ennyi drága autóra, az a baj. Opel rábhaszott ezzel már a 2000-res években, ők is akartak valami ilyesmit, pl a Signum azért született. Ford mellényúlt a Vignaleval, az se kellett a népnek. VW-nél a Phaeton is befuccsolt terv lett, pedig a VW az más dimenzióban játszik az említett márkákhoz képest, mégis csőd lett. A Citroen is ott kínlódik a DS-el, kvázi mintha nem is létezne. Mindenki csak dráááága autót akar eladni, de legalább jók is lennének. De nem is azok. Megfizethető, normális autó meg alig van a piacon már.
2021. febr. 9. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
83%

A népnek bejön a Dacia: egyszerű, megfizethető, használható autókat gyártanak. Ezzel csak egy baj van: az ilyen egyszerű, olcsó autókon kicsi a haszonkulcs - ez ott van a cikk végén is. Egy prémiumautót nem annyival drágább gyártani, mint amennyivel drágábban tudod adni. A műszaki tartalom azon része, ami igazán sokba kerül (hajtáslánc, futómű nagyja, vázszerkezet) akár ugyanaz is lehet, mint az olcsóbb kivitelekben, viszont ha több a zajszigetelés, finomabban kattannak a kapcsolók, szebb a kárpit és élesebb a műszerfali egérmozi képe, azért jó sok pénzt lehet elkérni úgy, hogy a beszállító nem sokkal drágábban szállítja az alkatrészt, mint az egyszerűbb kivitelt. Ha valakinek most a VW-csoport megoldásai jutnak eszébe a széltében-hosszában, Seat Toledotól Škoda Octavián át Audi A3-ig mindenhol használt VW Golf 4 padlólemezzel, akkor jó nyomon jár.

Ezért van szükség arra, hogy kicsit átpozicionálják a márkákat. Az elérhető árú, egyszerű autóra vágyóknak ott a Dacia, tessék megvásárolni, jó lesz az. Aki viszont hajlandó lenne lényegesen többet áldozni egy autóra és szeretné érezni, miért is került többe az ő Clioja, mint a szomszéd Loganja, annak is kell valami alternatíva és ez lesz a Renault, ha minden úgy sikerül, ahogy tervezik. Viszont ehhez az kell, hogy a Renault-k és Daciák között jól érzékelhető különbség legyen a felszereltséget és műszaki megoldásokat tekintve.

2021. febr. 9. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Párszor nekifutottak a projektnek. Sikertörténetek voltak: Safrane, VelSatis, AvanTime. Bármelyiket megkapod némi apróért.

Említésre méltó még a Laguna. Annyira sikeres volt, hogy a nevet is eldobták. ( Ahogy a többi típusét is )

2021. febr. 11. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!