A tanulóvezetők oktatói miért hajtatják a tanulót indokolatlanul 35, meg 40-nel, ott ahol simán lehetne 50-nel is menni?
Engem annak idején úgy tanított az oktatóm és úgy rémlik a KRESZ-ben is tanultam (csak most nem találtam meg a konkrét szabályt, hogy bemásolhassam) hogy amennyiben az út és látási viszonyok azt engedik, úgy a megengedett sebességgel, vagy azt megközelítve KELL közlekedni.
Ne értsetek félre, én megértő vagyok a tanulóvezetőkkel szemben, csupán az oktatót nem értem, hogy ha van egy nyílegyenes főútvonal, ahol ráadásul még egy jó hosszú egyenes szakaszon kereszteződés sincs, tökéletesek az út és látási viszonyok is, akkor az oktató miért "hajtatja" 35 meg 40-ekkel a tanulót?
Azon felül, hogy akadályozza a forgalmat, még tudtommal szabálytalan is, ergo a forgalmi vizsgán is pontvesztés lenne.
Még csak azt sem tudom elképzelni, hogy azért, mert a tanulóvezetőnek még új az autó és ezért nem, mert abban a kontextusban, amit leírtam, ott ez a sebesség nem lenne szabad, hogy gondot okozzon.
Egyedül üzemanyagspórolásra, vagy időhúzásra tudok gondolni...
#11#
Meg is lett az eredménye az oktatód hülyeségének, elvárod, hogy a megengedett legnagyobb sebességgel haladjon mindenki, holott oka lehet annak, ha lassabban mennek.
az oktatód egy marha, kecskét vezessen ne autót :D
követési távolságot kellene tanitani azzal van a legtöbb baj a sok vonatozó barom 3-4 en mennek 1 méterre egymás mögött
Tegyük hozzá a legtöbb sofőrnek pont itt fogy el a tudása.
Ismeri a gázpedált, nyomja is és ezzel azonosítja a vezetési tudást a lassabb közlekedéssel meg a beszariságot.
Aztán az első, teljesen átlagos szituációban rottyra teszik a gépet.
2 éve napi szinten 860km-t mentem D1 kategóriával. Minél többet vezettem, annál toleránsabb voltam.
Viszont vannak pillanatok, mikor minden adott, nem is tanuló, és egy erős 40-50-es tempót tart lakott területen kívül, ami enyhén kanyargós, de csak annyira, hogy ne lehessen megelőzni. Ez nekem sem szokott tetszeni.
Másik vesszőparipám.. leállt autó újra becsatlakozna a forgalomba. Ahogy közeledek hozzá, (nem jön utánam senki), ezt nem figyelve hamar bevág elém gyök kettővel, lassan 35-40-el araszol egy 50-100 métert, mire lefordul. Na, ekkor rúgnám fel a csirkefarháttal együtt.
Amikor vizsgázta - nem ma volt - a vizsgáztató rálépett a gázra, mert egy kozkaköves hullámos úton csak 40-nel mentem 60 helyett (akkoriban annyi volt a sebességhatár lakott területen), mondván "nincs sebességkorlátozás".
De azért átengedett. 🤣
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!