#9: Valahogy az I-es Scania-kból, NG/SK Mercikből stb mégis kimaradtak ezek a műszerfalak
2021. jan. 30. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
13/27 anonim válasza:
S. Nikolas Nick kolléga megint támad a privátban anyázással. Netharos. :D
2021. jan. 30. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
14/27 anonim válasza:
Ja, kimaradt egy C betű annyira röhögtem. :D
2021. jan. 30. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
15/27 anonim válasza:
Mi maradt ki? Abban még kombinált műszer volt ( mint a 200-as ikarusokban), meg néhány visszajelző.
Nálunk a tengely és váltóolajhőfokmérés az sosem volt releváns, így nem is volt. Több más adat esetében pedig úgy döntöttünk, hogy az élő adat ismerete nekünk nem lényeges, elég ha csak a hiba megjelenik, pl egy hibalámpa képében.
Az NGben még kombinált műszer volt, az SKban kombinált műszer plusz két sor visszajelző.. A 3--as 4-es Scaniákban is volt egy rakás óra és digitálisan is ki tudott jelezni adatokat.. Ráadásul az európai piacon felárasok lettek a kevésbé szükséges müszerek, az SK-ba is befért a középkonzolra +6 óra csak kb senki nem kérte bele..
Meg mint írtam, náluk néhány extra műszerre a felhasználás sajátosságai miatt van szükség- amikre nálunk sosem volt.
2021. jan. 30. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
16/27 anonim válasza:
#9 Kicsit se zavarjon, hogy ez amúgy Ausztrália. Semmi köze nincs az amerikai kamionokhoz.
2021. jan. 30. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
17/27 anonim válasza:
Jobb oldali közlekedés és bal kormány Ausztráliában?
A linkelt videó Effingenből indulva készült Illinois államban :)
A Peterbilt 379 meg egyelőre még nem Ausztrál kamion :)
2021. jan. 30. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
18/27 anonim válasza:
Vagyis Effingham, elírtam. Effingen az Svájcban van :D
2021. jan. 30. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
19/27 anonim válasza:
Nem, ez egy átgondolatlan, kényelmetlen szar. Ha váltogatni van kedvem, akkor meg kell nézni egy régi pofozós váltós MAN-, vagy a nem is annyira régi kézis Scaniákat, na ott kényelmes helyen van a váltó, jó a műszerfal, minden at van gondolva. Ez egy giccshalmaz, mindenre jó, csak vezetni nem lehet normálisan.
2021. jan. 31. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
20/27 anonim válasza:
Nálunk 40 tonna lehet a max, ott nem kellett tengelyhőmérsékleteket mérni. Náluk meg minden harmadik kamion oversize táblával visz duplaannyit, meg triplaannyit. Oda mondjuk már kell. Ettől függetlenül ez minden csak nem kényelmes és nem munkabarát és nem biztonságos. Egy giccs, egy hülyegyerek kamion, mint a fart canonos Hondák. Mikor bubog, recseg a kipufogófék meg visít a turbó úgy, hogy felkel rá a fél város az tényleg ez a színvonal.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!