Mi a baja a váltónak?
Szaisztok
Autóm :Mercedes-Benz e230 benzin w210
1997es évjárat
AUTOMATA VÁLTÓS
AZ lenne a problémám
Nagyon nehehezen váltja a sebesség fokozatokat
Ha lassan megyek ha gyorsan minden sebességet nehezen kapcsol át
Mi lehet a baj?
Lehet egy váltó olaj csere segítene?
Köszönöm
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
20 éves, gondolom egyszer nem cseréltek benne váltóolajat.
Teljes átfolyatással ne próbálkozz, esélyes, hogy már kopott a kuplung és utána csúszna, de sima leeresztés, feltöltés igen. Jól olvassál utána, hogy mi kell bele és hogyan kell cserélni, mert nem olyan, mint egy motorolaj csere; vagy vigyed szakértőhöz.
Egyébként ha nyitva van az olajteknő és látsz kis csavarokat benne (a váltóolaj szűrő körül), akkor azokat óvatosan kézzel húzd meg. Idővel ezek kilazulnak és tudnak galibákat okozni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Bocsánat hogy a kérdésemhez nem csatoltam még egyet
Lükvercbe rakva van amikor elsőre sikerül a hátra menet de van amikor nem megy hátra felé menet hiába adok gázt nem mozdul
Újra probálkozva másodszorra, harmadszorra sikerül megmozdítani
Ez is mitől lehet?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Egyetlen módon lehet tönkre tenni egy automata váltót: a kései olajcserével. Ez a gyakorlatban ráadásul úgy néz ki, hogy a gyárilag belerakottal járatják 2-300 ezer kilométerig, aztán csodálkoznak, hogy vége. Alapesetben 60-100 ezer közöttt kéne cserélni.
Próbáld meg a cserét, ha szerencséd van, megoldja. Előfordulhat, hogy csere után csúszni fog a kuplung, de akkor már ígyis-úgyis kuka volt a váltó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!