Karos az automata valtonak ha D-ben van egyhelyben es nem nyomom a feket?
Ha pl lampanal allok a lejton akkor eszrevettem hogy D-ben nem gurul se elore, se hatra az auto ha nem nyomom a feket. Sima uton gurulna elore es szoktam is igy araszolgatni
Hagyomanyos 4 sebesseges automata.
Nem káros, mert a leejtő fogja az autót, ami pont a síkúti fékezésnek felel meg.
Kisebb emelkedőn állva hapiros a lámpa, én sem állok a féken...ez húsz éve így működik nálam.
Persze ez hagyományos négysebességes olajos váltó
Nem káros. Ez a jelenség főleg a kisebb benzineseknél van. Az alapjárati nyomaték az pont annyi, hogy a hangolt wandleren keresztül még megtartja az autót, de előrehaladni nem képes. Ha enyhébb az emelkedő akkor lassan megindul, egyenesen meg felveszi a normál kúszó tempóját. Ha nagyon meredek akkor pedig elkezd hátrafele is gurulni D-ben.
Persze csak amíg rá nem lépsz a gázra és emeled a fordulatot.
Semmi baja nem lesz tőle, ez pontosan ugyanolyan, mint amikor egyenesen kúszik és fékkel megfogod.
Nekem a kis benzines is ilyen, a nagyobb dízel viszont a legnagyobb emelkedőkön is megindul előre, azt mindig meg kell fogni fékkel. Nyilván az alapjárati nyomatéka a többszöröse és ahhoz igazított a wandler is azért képes rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!