Ezek a drága hibrid erős Lexus-ok miért ilyen tetűlassúak 0-100-as tempóban?
Tudom nem a gyorsulgatás a lényeg egy eco autónál, de akkor is baromi nevetséges, hogy 200-300 lovas prémiumnak tartott autók ilyen 8.5 - 9 másodperc alatt futják a 100-at és 200-nál már köhögnek mint az afgán szamarak a sziklás emelkedőn.
https://www.youtube.com/watch?v=kcVxzbVBI2A
https://www.youtube.com/watch?v=p4Lcpk441K0
20-25 milliós prémiumautókról beszélünk miközben már a kommersz 2 literes modern turbodízelek is 6-7 körül tudják le a 100-at jó 15 milkával kevesebbért (és fogyasztás terén is egál, most a környezetvédelmet hagyjuk). És lehet hülyének nézni, de egy egy előzésnél igenis életbevágó, hogy rendesen tudjon odalépni.
Ezek lennének a híres megbízható és technikailag színvonalas japán prémiumautók?
Mivel lehet ezt magyarázni és mi olyan vonzó a Lexus célközönség számára valamint kik egyáltalán ezeknek az autóknak a célközönsége? Ennyi pénzért azért elvárnám, hogy egy kocsi ne csak zöld legyen, hanem legyen ott teljesítményben is, miközben már egy jóval olcsóbb Nissan Leaf is tudja ezt a teljesítményt full elektromosan (Tesla és társairól nem is beszélve).
Mert nettó 1700 kiló és csak 180 lóerő.
Mutass már egy 180 lovas 2 literes dízelt ami 6-7 alatt futja a 0-100-at és 1700 kiló :)
Tessék itt egy normális hibrid-Lexus:
https://www.youtube.com/watch?v=RWP5l2_G4W8
0-100 6 sec alatt :)
Egy autó nem azért jó mert beszippantja a világ összes lóerejét és a saját kerekeire tudja adni ha a sofőr úgy szeretné.
Ha racsingolni akarsz akkor ne ilyet vegyél és a probléma le van tudva.
"Ezek lennének a híres megbízható és technikailag színvonalas japán prémiumautók?"
Igen
Ki a célközönség? Én pl simán vennék egyet.
"Miért nem javítják a súly/lóerő arányt és javítják a teljesítményparamétereket ahogy minden más prémiumgyártó? "
Minek? Mi értelme lenne? Normális közlekedéshez ez is elég, ha meg racsingolni akarsz akkor ottvannak a 450-es és 500-as lexusok. Az 518d,520d és 520i sem erősebb vagy gyorsabb...
15 millával kevesebbért? XD
Tök jó, hogy mindkét videóban a belépő IS300h látható, amit újonan jelenlegi "listaáron" 16-20 millióért vihetsz haza, de midnjárt ott van, hogy kedvezményes ár és elengednek 4-5 millákat, szóval legolcsóbban 12-ért hozhatod haza. Mutass nekem akkor egy újonnan 15 millióért kevesebbe kerülő dízelt, ami jobb időt fut...
Luxusautót nem versenyezni veszel, hanem mert kényelmes, halk, kinyalja a segged.
Őszintén a 9s gyorsulással milyen közlekedési szituációt nem tudsz megoldani?
Lehet előbb meg kéne tanulni autót vezetni, aztán ha 100LE-t ki tudtál autózni, akkor kacsintgass erősebb autók felé.
Egyenesben minden impotens tudja nyomni a gázt, a kanyarban meg vagy összefossák magukat, vagy szalagkorláthoz dörgölőznek, vagy fát ölelnek át. Rosszabb esetben a szembejövőt.
Tessék: jó igaz, lehet nem 15 milkával olcsóbb (baromságot írtam tényleg), de mondhatni, hogy azonos méretosztály (tehát árban is kb) és kevesebb teljesítményszint mellett (is300h rendszerteljesítménye 246hp) a 190 lovas 320d 7s alatt tudja le a kötelezőt.
https://www.youtube.com/watch?v=yZd1z9763Nc
https://www.youtube.com/watch?v=WLAHxQP2wrs
Oké és talán az IS-t tényleg megértem (kommersz szedan), de az ES300h-t komolyan nem. Fronthajtás mellé +200 lovas rendszerteljesítmény és 9s 0-100 mint egy potenciális 5-ös BMW rivális. És akkor a német középkategóriások között ott vannak a zöld rendszámosok is pár millióval drágábban, de jóval nagyobb teljesítménnyel.
Elárulom a Lexus titkát. Lehet rosszabb a 0-100as sprinted, de jobb a felszereltség. És nem is arra vannak építve, hogy taposni akarod.
Ja és megbízhatóbbak sokkal.
Nincs kigyulladó EGR hűtő, stb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!