Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért mondják az emberek hogy...

Miért mondják az emberek hogy traktorba való a dízel?

Figyelt kérdés

Több dologra gondoltam


1. Megmaradt a hangos zakatolás, remeges sztereotípiája

2. Féltékenység

3. Csórók szidják, mert nincs rá $


2021. jan. 24. 07:46
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
82%

Alapvetően szerintem 4 féle ember van:


- a benzinvérű: Fújja, hogy szar a dízel, traktorba való, kerreg, kormol, meg drága fenntartani. Benzin a legjobb, elektromos is nyilván szar.


- a dízelvérű: Fújja, hogy szar a benzin, fűnyíróba való, gyenge. Bezzeg a dízel milyen marha nyomatékos, nagyon meeegy fúúú, mellé olyan keveset eszik, hogy el se hinnéd. Azt hiszik dízellel járni valami kiváltság, gyakran ennek hangot is adnak "Ez dízel te k#rva" nagyon vicces matricákkal. Ja, és mellé utálja az elektromos autókat is persze.


- a megrögzőtt elektromosautó hívő: Csak az elektromos, minden más egy szar. Az elektromos olcsó, az elektromos bármit legyorsul, nagyon jó, nagyon zöld, mindenki hülye aki nem ilyet vesz.


- És vannak a normálisak: Akik képesek belátni, hogy nincs olyan, hogy jó, meg rossz. Felhasználási területek és módok vannak, mindegyik típusnak megvan a magáé. És mindegyik alternatívának vannak előnyei és hátrányai. A fennt leírt 3 csoport csak az előnyöket látják a saját begyöpösödésüknél.


Napi 1 kilométert mész a munkahelyedig, arra tök jó egy elektromos autó, vagy egy szívó benzin. Arra hót felesleges a dízel.

Ha napi 70 km-t utazol oda, meg ugyan ennyit vissza, arra teljesen jó egy dízel, arra nem kell benzin. Elektromosat sem választanék erre a célra.

Ha valami sportos autót nézegetsz, abba se kell dízel. Nem való bele. Nem véletlenül nem gyártanak dízel Lamborghinit meg Ferrarit... Nem véletlenül benzinesek az AMG / RS / M modellek, meg a többi sportváltozat bármilyen autónál.

Elektromos autóval meg nem tudsz lemenni horvátországba.


Szóval mindenki nyissa ki a szemét, gondolkodjon reálisan. Nincs olyan, hogy jó meg rossz. Bizonyos felhasználásra jobb az egyik, egy másikra meg a másik. Tádááá. Kész.

2021. jan. 24. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
100%
Meg van olyan mint én, hogy az 1.2 benzint, és a 3.0 literes dízelt párhuzamosan használom boldogan.
2021. jan. 24. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
100%

Amíg dízelem volt, addig azzal poénkodtam hogy a benzin a fűnyíróba, és a láncfűrészbe való, amióta benzinesem van, azóta a következő a poénom egy dízeles számára: milyen érzés egy traktor, és egy kamion között tankolni a kúton?


De ez persze csak vicc, nem szabad komolyan venni. Imádom a kamionokat, a traktorokat, illetve a nagy munkagépeket is. A kövezkető autóm pedig elektromos lesz. Na szóval kellenek majd új poénok!

2021. jan. 24. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
69%

"Ha valami sportos autót nézegetsz, abba se kell dízel. Nem való bele. Nem véletlenül nem gyártanak dízel Lamborghinit meg Ferrarit..."


Egy átlag magyarnak szerintem egy sportosabb (sportos, nem sport!) autó nem a Lamborghininél és a Ferrarinál kezdődik. És azt végképp nem mondanám, hogy egy 200-250 lóerő körüli 400Nm nyomatékkal bíró (ami normál utcai használatra bőségesen elegendő mindenre, egy 1,5 tonnás autót is kellő fürgeséggel mozgat) DSG-s váltós dízel, egy szánalmasan lomha traktor lenne, egy 1.2 szívó benzines 80 lóerős autóhoz képest. Szándékos a kisarkítás, hogy érzékeltessem hogy nem feltétlenül a benzin = aszfaltszaggató sportosság, a dízel meg csak valami öreg kerregő füstölgő 2-es Golf lehet kizárólag.

A használat módjának a hatása nagyon igaz és ezzel nem is lehet vitatkozni. Legutóbb benzinest szerettem volna, de mivel 230 km-t megyek csak egy irányba, kiszámoltam hogy csak egy évben mennyivel többet hagynék a kúton és a számok meggyőztek az érzelmeim fölé kerekedtek. A szervizköltség nem érdekel mert van 5 év garanciám és remélhetőleg, egy autópályán hajtott (ami elvileg sokkal kímélőbb mint a városi folyton indulok-megállok stílus) autóban 5 évesen sem kell még fődarabokat cserélni. Nekem az elektromos is szimpatikus. De mivel nincs 30-40 millióm egy Teslara, amit tudnék venni, azzal elég necces autópályatempóval 460 km-t leautózni. Vagy félúton töltőt keresni és várni a töltésre. Nyáron a klímával már eléggé spórolni kellene, télen hóviharban a fűtéssel, hogy az utolsó pár tíz km-en ne kelljen izgulni. Így maradt ez, a "traktor".

2021. jan. 25. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
63%

Hát az, hogy neked a sportos(abb) autó a 250 lóerőnél kezdődik, arról én nem tehetek :D.

Pont ezért írtam a sportmodelleket. Igen. Az aszfaltszaggató űbercsúcs modelleket, meg a sportautó szintet. És sportautó kategóriába igenis azokat sorolom. Relatíve Nagyköbcentis benzinesek, sok lóerővel.


Nyilván vannak erős dízelek. 4.8 V8 TDI-k, meg a BMW féle hathengeres négytúrbós dízele, amit az ötösbe, meg az X5-be pakolnak, meg a többi ilyen.

Erősnek erős. Messze nem a "sportautó" kategória, nem is sportautókba rakják. Egy 4-500 lóerős SUV vagy 5 méteres kombi az nem sportautó. Az egy erős, kényelmes, luxusautó.


Tehát én írok valamit a sportmodellekről, hogy mindegyik benzines. Erre leírod, hogy NEM, mert vannak 250 lőerős dinamikus dízelek. Senki nem mondta, hogy nincsenek.

Én megneveztem egy szegmenst (történetesen a 400+ lóerős benzines kategóriát), erre te beírod, hogy a magyarnak nem az a sport(os) autó. Hol itt az összefüggés? :D

Hát sok magyarnak még a 120 lóerős Octavia is egy vadászgép, meg úgy is vezetik.


Úgyhogy leírom mégegyszer. A sportautók benzinesek. Kész. Szerintem erre nem tudsz felsorolni 3 ellenpéldát. Mondj egy olyan autót, aminek az űbercsúcs-sport-nagyonmegy-nagyönhörög változata (vagy csak önálló típus) dízel motorral van szerelve.

A 250 lóerős dízel kombi, az nem sportautó. Hiába erősebb, mint itthon az átlag. "Sportautó" egy RS Audi, Egy M-es BMW, Egy Nissan Gt-R, Egy AMG Merci, nagyköbcentis amerikai izomautók, az olasz csodák, satöbbi... Jellemzően 400 lóerő felett. Mitadisten nem dízel egyik sem.

2021. jan. 26. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
66%

Csak halkan jegyzem meg, hogy ez volt az eredeti felvetés: "Ha valami sportOS(!!!) autót nézegetsz". Amire meg mertem jegyezni, hogy ebben az országban átlag felhasználói szinten egy sportosabb autó nem feltétlenül a Ferrarinál kezdődik.

De kár volt, gondolhattam volna, hogy csak a kötözködést, csúsztatást és a szavaim kiforgatását kapom... Már kezdem megszokni ezen az oldalon.

Legyen neked igazad, én nem érte hozzá: egy átlag magyarnak a sportosabb autó az 500 lóerős 4.8 V8-nál kezdődik. Rendben.

2021. jan. 26. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
53%

Egyértelműen definiáltam egy autókategóriát azzal, hogy AMG/RS/M/Lambo/Ferrari/satöbbi. Ezt elneveztem sportosnak. Miért? Mert egy G63 AMG az nem sportautó mondjuk.


Erre neked az a válaszod, hogy a magyarnak nem ez a sportos kategória. Ki a szart érdekel? :D. Én írtam valamit, hogy ebben a szegmensben határozottan a benzinmotor van előtérben.

Kit érdekel, hogy a magyarnak a 250 lóerős dízel kombi a sportos. Én nem ezt a kategóriát neveztem meg. Utána még direkt le is írtam, hogy a 400 lóerő feletti autókra gondolok, amik általában egy-egy modellnek a csúcs-sporváltozata, vagy önállóan olyan erős.


Tehát én definiálok egy kategóriát konkrét autókkal, később konkrét lóerővel, leírom, hogy ezek közel 100%-ban benzinesek. Válaszod: Jó, jó, de van 250 lóerős dízel is, ami szintén sportos. ÉÉÉÉSSS??? Nem erről a kategóriáról beszéltem ember :D.

2021. jan. 26. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
mert gyökerek
2021. jan. 26. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!