Mi a gondja a Simsonomnak? SR50-ről van szó.
Azt jelenti, hogy mint tudod a 2 ütemű motor résvezéretl, és minden kis apró változtatás sokat számít.
Ezekben az utángyártott fosokban meg olyan hibák vannak hogy az enmigaz :D
pár millimétert csúsznak mr elég h erőtlen legyen a gép.
És azok is..60-as utángyártott hengert otthagytam 50-essel.
Azért ez elárul vmit: D
"Szerintem a lánckereket inkább kissebbre cseréld le,úgy "magasabb" a végsebesség,nagy lánckerékkel csak a nyomatékot növeled! "
Pont, hogy fordítva.
A gyári lánckerék elöl 14 fogas, ezzel kb 60-65 km/h sebesség érhető el.
17-essel a 70 is meglehet, de csak akkor, ha elég erős a gép hozzá, hogy leforogja.
Ja és miért is nem érdemes tuningolni?
Szerintem bármelyik mai motornál érdemesebb.
Ráköltesz kb 50 ezret, és már egy kegyetlenül nyomatékos, utcára tökéletes motort kapunk.
Sőt, még meg is néznek vele.
Tudod a kis Simson a lámpánál, ami állva hagyja az R125-öt is. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!