Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a gondja a Simsonomnak?...

Mi a gondja a Simsonomnak? SR50-ről van szó.

Figyelt kérdés
Nemrég esett át egy kisebb "generálon", mivel nem voltam megelégedve a max 50 km/h-s sebességével, meg amúgy is főtengely szimmeringes volt. Tehát kapott új szimmeringeket, 15-ös helyett 16-os lánckereket, új kipufogókönyököt, mert a régi elég kokszos volt és a persely kipufogó furata fel lett tágítva lefelé kb 8,mm-t. Az eredmény: ha húzom neki rendesen, nagy gázon indulok és magas fordulaton váltok, egész jó, húz szépen, de e végsebesség érdekes. Másodikban megy 40-et, harmadikban nem egész 50-et, negyedikben 55-öt. Valamint, ha alacsonyabb fordulaton kezdem el felpakolni, alig akar gyorsulni. Ha pl. 35-40-nél már negyediket kapcsolok, képtelen gyorsulni. Ilyenkor vagy vissza kell pakolni, vagy csúsztatni a kuplungot, bő gázon. Mi lehet a gond?
2010. aug. 15. 12:08
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
0%

Mit jelent az hogy kisebb generál?

A generál az az hogy a főtengely és a henger fel van újítva minden tartozékával együtt, esetleg ha szükséges akkor kuplung felújítás bár azt akármikor el lehet végezni a blokk széthúzása nélkül.

Csináltasd meg normálisan!

Nekem volt simsonom és az is csak magas fordulatszámon "húzott" de azért ment 60-at. Arra is ráfért volna egy felújítás de én inkább eladtam mert nem akartam már pénzt ölni egy régi vasba.

Most robogóm van de annál az utazó 60km/h.

2010. aug. 15. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm, hogy időt szakítottál a hozzászólásodra, de felesleges volt. Leírtam, mit csináltunk a motoron, a generál szó idézőjelek között volt. Nem megcsináltatni szeretném, hanem megcsinálni, mivel szeretem bütykölni ezt az öreg vasat, ehhez várok ötleteket. Ha nem így lenne, nekem is hentereg annyi ott fenn, ha valami baja van, eltolom szerelőhöz. További jó motorozást!
2010. aug. 15. 12:35
 3/15 anonim ***** válasza:
100%

Az a baja, hogy reszelt, már ha ez baj.

Azért gyenge alacsony fordulaton, mert a kipufogó nyílás reszelve van, de magasabb fordulatszám tartományban erősebb.

De lehet, hogy nem ártana neki egy fúrás.

2010. aug. 15. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
Köszi, gondoltam, hogy ez a gond. Lehet, megpróbálom megreszelni a persely karbi felöli furatát, esetleg a felömlőket. Az használhat? Vagy tegyek bele nagyobb főfúvókát a karbiba?
2010. aug. 16. 15:10
 5/15 anonim ***** válasza:

Ne reszelj semmit!

Csak elrontod.Szerintem vegyél egy gyári reszeletlen hengert, ha nagyon zavar.

2010. aug. 17. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Meggondolom, köszi. Ha veszek, akkor 60asat.
2010. aug. 17. 10:23
 7/15 anonim ***** válasza:

Bolti 60-as hengert NE vegyél.

Max rendelj a [link] oldalról.

Amit a motoroboltokban kapsz az fos lengely/taiwani gyártmány és elb*szott vezérlésűek.

Én egy 50-essel szarráaláztam egy ilyen 60ast..


De mondok jobbat.

Küldd el neki a hengered: [link]

Felfúrják 60-asra aztán ha akarod ő faragja

2010. aug. 17. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim válasza:

Szerintem a lánckereket inkább kissebbre cseréld le,úgy "magasabb" a végsebesség,nagy lánckerékkel csak a nyomatékot növeled!

Ja,és szerintem nem érdemes a simókat tuningolni,hiszen mégiscsak egy veterán gépezetről beszélünk...

Ha hiányzik a sebesség,akkor várd ki a 16. életévedet,vagy amennyiben már annyi (vagy több) vagy,tedd le az A1-es jogosítványt és vegyél magadnak valami kétütemű 125-ös szörnyeteget!

Csak vigyázz,nehogy a benzinpénzt a temetésre kelljen költeni.

2010. aug. 17. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:

12:20: Köszi, meggondolom.

Utolsó: Elmúltam már 16, sőt, 30 is régen. Van A1-es jogsim. Nem a sebesség érzete hiányzik, hanem az, hogy a motornak legyen egy 55-ös kényelmes utazósebessége, hogy a városban ne kelljen egyfolytában a tükröt meg az elkerülő autókra figyelni. Nem kell 125ös gép, sem másfajta kismotor, nekem a városban tökéletesen megfelel a Simsonom.

2010. aug. 17. 15:49
 10/15 anonim ***** válasza:

esetleg lehet hogy még gyári állapotú, hogy még előtte nem volt fúrva meg ilyesmi? Mert akkor az is lehet a baj hogy ezek a kelet német emberkék ha jól tudom 3 helyre rakhattak bele folytást. Az első elméletileg a kipufogó nyíláson van a második a karbiban a harmadik a kipufogóban

[link] nézd meg ezt a linket hátha segít

2010. aug. 17. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!