Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autószerelők! Valóban vannak...

Autószerelők! Valóban vannak könnyen és nehezen szervízelhető típusok?

Figyelt kérdés

Ha ez igaz, melyek a legegyszerűbben, legkönnyebben javítható típusok, és melyek a legnehezebben? Amiket könnyebb javítani az úgy megy, hogy egy bénább szerelő is meg tudja javítani, amit nehezebben ahhozh profi szakember kell? Hol helyezkedik el ezen a skálán a következő típusok:

Régi Swift

Újabb swift(2005-2010)

Renault Laguna 2011

Opel Astra G

Opel Astra J

Renault Clio (1998-2012)



2021. jan. 12. 18:14
 1/4 anonim ***** válasza:
Nem egészen, inkább adott műveletet könnyebb az egyik típuson, mint a másikon. Például az én autómnál még a motor tartó bakot is le kellett szerelni, hogy hozzáférjenek a vízpumpához. Szóval az ott nem könnyű művelet.
2021. jan. 12. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

A nehezen szerelhető az nem azt jelenti, hogy számzár van a csavarokon, vagy Koreából kell hozzá megfelelő csavarhúzót bérelni.

Sokkal inkább arról van szó, hogy míg egy "egyszerűen javítható" autón lehúzod a gyertyapipákat és ki tudod csavarni a négy gyertyát, addig egy bonyolultabbnál le kell szerelni a hátsó kerekeket, leereszteni a fékfolyadékot, ekkor tudod a kormányösszekötőt kikapni, hogy ki bírd emelni daruval a motorblokkot, amit ezután már gyerekjáték szétbontani, hogy hozzáférj a gyertyákhoz.

2021. jan. 12. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Az Astra G-H viszonylag könnyen szerelhető, kevés a meglepi és a berohadt csavar, bár a H-nál már szoktak problémák lenni. A régi Swift szintén egyszerű. Renault-ot utálok javítani az idióta tervezések és megoldások miatt. Nem is szoktam elvállalni ha nem ismerős a tulaj.

A többibe még nem merültem bele olyan mélyen, hogy véleményt tudjak alkotni róluk.

2021. jan. 12. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Opelokat viszonylag könnyű, bár ahogy fejlődik a technika, erősen megvan a szerelési sorrend.

Aki ezt elrontja, az szív(mint én is sokszor)

De általánosságban elmondható, hogy amikor egy kis kaszniba beleraknak egy nagy motort, mindenféle extrával, annál tökmindegy, ki a gyártó. szpás a köbön.

Franciákat szidták, hogy nehéz őket szerelni, de kb 1998-tól ez igaz lehet bármelyikre.

De megvannak a szabályok, pl egy alu alkatrészből hogy lehet kiműteni egy külső torx csavart. Aki ész nélkül nekiesik egy ilyennek még a célszerszámmal is, biztos nem szedi ki könnyen.

2021. jan. 13. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!