Milyen szenzor/jeladó/hőkapcsoló mehetett tönkre?
Most ne helyezzük előtérbe a márkát (Renault). A probléma leírás a következő:
2 °C alatt a motor nem képes elindulni. Tekerni teker az önindító, de ezután mikor a gyertyát kiszerelem teljesen szárazak. Valamiért 2 fok alatt letiltja a benzin ellátást. Ahogy hajszárítóval kicsit bemelegítem a motort szinte "pöccre" elindul.
A "vigyed szerelőhöz" és a "minek akarod tudni ha úgysem értesz hozzá" szkeptikusok elkerülése végett egy kis regény:
3 autószerelőnél jártunk. Ebből 1 szakszervíz. Mindenhol vakarták a fejüket. 3 autóvillamoságis vállatvont mondván tippje sincs mi lehet a baj és honnan induljunk. Következő héten megy autóműszerészhez a kocsi, de az esetleírás alapján azt mondta jó 1-2 hetes buli lesz ha megtalálja egyáltalán mi lehet a baj.
Valamint hogy a tippeket kiszürjük ezek az alkatrészek lettek cserélve:
- 4 gyujtótekercs
- üzemanyagszűrő
- AC pumpa
- Relék
- Biztosítékok
- Gyertyák
- Immobiliser emulátorral ki lett ütve
- Légtömegmérő
- Beszívott levegő hömérséklet jeladó
- Vízhőmérséklet jeladó
- Injektorok tisztitva (szerelő által)
- Akkumulátor kb 3 hónapos
- Fojtószelepház takarítva, beállítva
- Lambda szonda
- Alapjárati motor
Azt hiszem ennyi. De lehet kihagytam valamit. :)
Az egész az alacsony fordulatszámmal indult és ennyi.
Esetleg ötletek? Valaki járt már hasonlóan bármilyen márkánál?
Egy kis Infó ha esetleg valakinek ugyanilyen problémája van.
Meg lett a hiba! :)
Egyik műszerész ismerőssel szétszedtűk a kábel elvezetőt és tiszta olaj volt. Ahogy a csatornája is. Kábelek külsejét kicsit oldotta és sikeresen okozott egy szakadást is. Ezt javítjuk és megirom mi történt amennyiben kiváncsiak vagytok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!