Reggelre 0,03 Volt az akkuban, honnan tudom meg, mi eszi az áramot?👇
Semmi nem volt rajtahagyva!
Nincs diagnosztika csatlakozó!
Az akku tökéletes állapotú!
Először is teszel bele egy jó akkut.
Utána árammérő állásba rakod a multimétert. A pozitív mérővezetéket egy csipesszel oda csipteted, ahol az akku negatívja le van testelve. A negatívat valahogy rátákolod egy megblankolt vezetékkel, csipesszel az akku negatív kivezetésére a saru _alá_. Ezután kilazítod a sarut, és lehúzod. Látni fogod, mekkora áram folyik. Ha kevesebb mint 0,05A, az autó rendben van, zárlatos lett az akkud. Ha több, lehet keresgélni. Egyenként kivenni a biztosítékokat, és nézni, melyiknél szűnik meg a rendellenes áramfelvétel. Ha megvan, akkor azt az áramkört töviről hegyire végignézni, és megkeresni mi okozta a bajt.
Ha AC V állásban rakja rá a multimétert, igen :D
Egyébként tényleg le tud menni eddig egy akku, főleg ha valami fogyasztó rajtamaradt, és a mérés közben is rajtavan.
#14, ha a kérdést sem érted, ne szólj bele.
Egyébként lemérem neked az indítóáramot egy multiméterrel 4 mérésből, csak mondd meg, hogy indítás közben hány voltig eshet le a feszültség. Meg fogom mondani, ez hány ampernál történik meg.
Első lépésként vedd ki az akkut és töltsd föl teljesen.
Aztán ne tedd vissza, hanem másnap mérj rá a műszerrel. Ha így -autón kívül- is csökken a feszültség, akkor sajnos rossz az akku.
Ha 24 óra alatt jól tartja magát, akkor az akku hibátlan, csak az autóban keresendő a hiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!