A régi 90-es évekbeli kocka Wagon R+ mennyiben különbözik az újabbaktól? Érdemes ma még olyat venni?
El lehet vinni vele a legtöbb bútort. Az újabb Wagonba belefért két katalógusszekrény egymás mellé.
Ugyanolyan igénytelen, mint a Swift, csak ebbe lehet pakolni is.
Az alkatrész filléres hozzá és minden van bontottan.
Vedd a horgos változatot, ha még nem húzatták agyon, fékes vontatóval elvisz 1 tonnát. A fogyasztása 7-10 liter is lehet és persze a biztonsága minimális. Ha rohad, ne vedd meg.
Ajtók élei, küszöbök, kerékjáratok, emelési pontok, toronymerevítők.
És az első az, hogy beviszitek egy szervizbe másik városban, ahol tízezerért átvizsgálják neked az alap dolgokat.
A többit te ellenőrizd, lámpák, kezelőszervek, tükrök, ablakok, extrák működése). Nem kell feltétlenül otthagyni ha van vele 1-2 gond, nagyon jó alkualap.
Amikor az Ignist vettem, törött volt a hátsó lámpája, lógott a bal első ablak és csavar volt az egyik központi zár helyén, remek alkupozíciót adott egy egyébként motorikusan és szerkezetileg jó autónál.
Én még kukacoskodtam kicsit, mert lekérdeztem a kocsi biztosítási előéletét 5000-ért a vin-infon, volt is törve háromszor az eleje kisebb mértékben. Ez már tényleg csak kukacoskodás, egy jó szervizben úgyis megmondják, hogy kókányoltak -e valamit a kocsi kasztniján, volt -e komolyabban törve.
A biztonságra pedig ne építs, az újabb Wagonba gyök kettővel beletolatott egy vonóhorhos kisteher a lámpánál, még a klímahűtő is behorpadt. Totális halálcsapda, mint minden régi Suzuki.
eredetileg a kocka WagonR+ japán gyárakból került európába, ide hozzánk is..a legjobban sikerült motorja van, kb olyan jó, mint a Jimny motorja(az előző, régi eresztés)nekem 2002-es Wagonom volt, a mai napig bánom, hogy eladtam(utánfutóval együtt)
Vedd meg bátran, csak műszaki legyen rajta legalább fél év, és az okmányai tiszták legyenek(kgfb, szélvédőn a matrica, törzskönyv)
Életed nagy élménye lesz, olyan nagy a csomagtere, ha lehajtod a hátsó üléseket.
Nem táltos paripa, de nem is arra találták ki. Japánban kétszer volt az év autója.
Ez még a japán wagonr,hazájában az év autója volt.Az újabb már opel-suzuki közös fejlesztés.Nekem az utolsó évjárat volt,2005-ös.Hazudnék,ha azt mondanám,hogy szerettem.Jól ment 110-ig az 1.3 vvt motor,utána már életveszélyben éreztem magam.
Ha arra kell,hogy eljuss A-ból B-be és ritkán mennél vele autópályán,akkor vedd meg.Csak ne 1.0 -es motorral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!