A régi 90-es évekbeli kocka Wagon R+ mennyiben különbözik az újabbaktól? Érdemes ma még olyat venni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
El lehet vinni vele a legtöbb bútort. Az újabb Wagonba belefért két katalógusszekrény egymás mellé.
Ugyanolyan igénytelen, mint a Swift, csak ebbe lehet pakolni is.
Az alkatrész filléres hozzá és minden van bontottan.
Vedd a horgos változatot, ha még nem húzatták agyon, fékes vontatóval elvisz 1 tonnát. A fogyasztása 7-10 liter is lehet és persze a biztonsága minimális. Ha rohad, ne vedd meg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ajtók élei, küszöbök, kerékjáratok, emelési pontok, toronymerevítők.
És az első az, hogy beviszitek egy szervizbe másik városban, ahol tízezerért átvizsgálják neked az alap dolgokat.
A többit te ellenőrizd, lámpák, kezelőszervek, tükrök, ablakok, extrák működése). Nem kell feltétlenül otthagyni ha van vele 1-2 gond, nagyon jó alkualap.
Amikor az Ignist vettem, törött volt a hátsó lámpája, lógott a bal első ablak és csavar volt az egyik központi zár helyén, remek alkupozíciót adott egy egyébként motorikusan és szerkezetileg jó autónál.
Én még kukacoskodtam kicsit, mert lekérdeztem a kocsi biztosítási előéletét 5000-ért a vin-infon, volt is törve háromszor az eleje kisebb mértékben. Ez már tényleg csak kukacoskodás, egy jó szervizben úgyis megmondják, hogy kókányoltak -e valamit a kocsi kasztniján, volt -e komolyabban törve.
A biztonságra pedig ne építs, az újabb Wagonba gyök kettővel beletolatott egy vonóhorhos kisteher a lámpánál, még a klímahűtő is behorpadt. Totális halálcsapda, mint minden régi Suzuki.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
eredetileg a kocka WagonR+ japán gyárakból került európába, ide hozzánk is..a legjobban sikerült motorja van, kb olyan jó, mint a Jimny motorja(az előző, régi eresztés)nekem 2002-es Wagonom volt, a mai napig bánom, hogy eladtam(utánfutóval együtt)
Vedd meg bátran, csak műszaki legyen rajta legalább fél év, és az okmányai tiszták legyenek(kgfb, szélvédőn a matrica, törzskönyv)
Életed nagy élménye lesz, olyan nagy a csomagtere, ha lehajtod a hátsó üléseket.
Nem táltos paripa, de nem is arra találták ki. Japánban kétszer volt az év autója.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez még a japán wagonr,hazájában az év autója volt.Az újabb már opel-suzuki közös fejlesztés.Nekem az utolsó évjárat volt,2005-ös.Hazudnék,ha azt mondanám,hogy szerettem.Jól ment 110-ig az 1.3 vvt motor,utána már életveszélyben éreztem magam.
Ha arra kell,hogy eljuss A-ból B-be és ritkán mennél vele autópályán,akkor vedd meg.Csak ne 1.0 -es motorral.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!