Mi történik, ha az egyik hátsó dobfék elszáll a kettőből?
25%al semmiképpen sem, mert a dobfék hatásfoka elmarad a tárcsától. De ja, pont elég veszélyes másokra nézve.
Oldalra húz az autó fekezesnél majd.
Azért kérdezem, mert azt vettem észre ma (körbe jártam az autót), hogy a jobb hátsó dobféknél, befér a kisujjam a két "tányér" közé, ahol össze vannak illesztve, a bal hátsónál pedig nem...
Ez gondolom annyira nem normális.
Suzuki, a fékdob, ami elöl van, az a hátsó lévőtől sokkal távolabb van, mint ezen a képen.
Tehát a piros dob, ahol illeszkedik ott marha nagy a rés, befér a kisujjam... A másik keréknél kb. ilyen mint a képen, vagy még kisebb a rés.
Szerintem jól érted.
Itt ezen a képen. A fékdob és a tartólemez között van kisujj-vastagságnyi rés...
Kamu, mert nincs olyan után gyártott fékdob, aminek a felszerelésével a portárcsa(mert az a neve) és a fékdob között akkora hézag lenne, hogy az ujja beleférjen. Ugyanis a fékpofák a portárcsára vannak szerelve, tehát az említett esetben a pofáknak max. a fele érne a dobhoz fékezéskor.
Ha pedig -esetleg- a záróanyát nem rögzítettek, és leforgott volna, akkor már a kerékagy sem lenne a helyén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!