Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A drifthez nyomaték vagy...

A drifthez nyomaték vagy lóerő kell?

Figyelt kérdés

2020. dec. 31. 07:14
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

#9 Csak kíváncsiságból, nem ég az arcodon a bőr, mikor másokat tuningjóskázol és azt mondod, hogy én nem értek hozzá, mikor te ilyeneket írsz? Mert abban igazad van, hogy egyikből számítható a másik, de abban nincs, hogy egy ISMERETLEN "átlag" autónál az "X lóerő" kifejezésből kiderül a nyomaték. Ahhoz, hogy egyikből számítható legyen a másik és megtaláljuk a teljesítmény és nyomaték közötti összefüggést, ahhoz pontosan ismerni kell azt, hogy miről beszélünk. De amikor egy teljesen ismeretlen hajtásláncról beszélünk, akkor abból, hogy "100 lóerő" egyáltalán nem tudjuk meg a nyomatékot, hisz a 100 lóerő az valószínűleg a főtengelyen mért teljesítmény, de a főtengelytől még elég messze van az aszfalt, ahol a nyomatékot leadja az autó a gumikon keresztül. A hajtáslánc pontos paramétereinek hiányában nem tudjuk kiszámolni a nyomatékot a teljesítményből, sőt, tippelni is csak pontatlanul tudunk. Ha pedig elutazunk a tuning világába, akkor meg aztán végképp kiszámíthatatlan, hogy éppen mit kókányoltak az autó alá és mennyi a valós nyomaték.


#10 "Ha kicsit meglóbálod" Na de driftelésről beszéltünk, nem csúsztatásról. Tudom, sokan azt hiszik, hogy csúszni és driftelni ugyanaz, de egyáltalán nem. Csúszni tud bárki, naponta csúsznak emberek bele az árokba, meg bele a 40 tonnás nyergesbe, de az nem driftelés. A driftelés kontrollált, a csúszás nem. És még egy valami: amikor kézifék nélküli driftre gondoltam, akkor (az imént leírtak miatt) én arra gondoltam, hogy van-e akkora nyomaték az autóban, hogy egy nagyobb gázfröccsel elveszítse a tapadást a hajtott tengely. Egy 316 ezt nem tudja, egy zsiga meg még annyira sem, KIVÉVE ha tuningolt a hajtáslánc.

2020. dec. 31. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
26%

" És még egy valami: amikor kézifék nélküli driftre gondoltam, akkor (az imént leírtak miatt) én arra gondoltam, hogy van-e akkora nyomaték az autóban, hogy egy nagyobb gázfröccsel elveszítse a tapadást a hajtott tengely."


Tökmindegy te mire gondolsz, még a drift világbajnokságon és a King of Europeon is kézivel indítják meg a csúszást, pedig ott a minimum az 500 lóerő.


Ha van kellő kanyarbemeneti sebesség akkor a E30-at simán elrakod keresztbe, ültem már ilyenben, ahogy EB-s driftautóban is..


Nem gond, ha valamiről fogalmad sincs, de ne gyárts már róla hasraütésre elméleteket..

2020. dec. 31. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
63%
Így van.. 700 lovas S14-ekben is rárántanak a hidrós kézire megindításnál.
2020. dec. 31. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
34%

440 lóerőnél is kell még cibálni azt a hidrós kézit:

[link]


De úgy látszik még 730 lóerőhöz is kell:

[link]


Hát ilyenek ezek a csicskagyász falusi amatőrök :D

2020. dec. 31. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
73%
Azért cibálják meg mert pontosabban tudod belőni a megindítási pontot, mert egy kuplungra rárúgással vagy elindul vagy nem, vagy tapad tovább vagy nem.. lehet ha 5 méterrel odébb veszíti el a tapadást, már a falon hagyod a lökhárítót. :)
2020. dec. 31. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
0%
De most úgy nekem esett #12 és #13 mintha én nem UGYAN EZT pofáztam volna. :DDDDDD Tanuljatok már meg olvasni, mielőtt másokat leugattok.
2020. dec. 31. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!