Téli gumival kisebb az autó végsebessége a gyári megadottnál. Nyári gumival simán eléri? Ez normális?
És a hőmérséklet azonos? Mert pl. a hideg levegő sűrűsége nagyobb, ezáltal télen nagyobb a légellenállás. És bizonyos sebesséh felett (50kph talán?) a motorerő 70%-a csak a légellenállás leküzdésére megy.
Emellett a gumi azonos méretű? Vagy esetleg kissebb a kerülete?
Őszintén... Írj már konkrétumokat :D...
Mert hogy nem számottevően kevesebb, szinte fogadni merek. És biztos vagyok benne, hogy a két """"mérést"""" nem azonos körülmények között hajtottad végre.
Télivel 200 volt a vége nyárival 209?
Micsoda differenciaaaaa atyaééég!
Azonos körülmények között? Igen? Ugyan annyi és ugyanolyan üzemanyag volt a kocsiban? Ugyan olyan volt kinnt a hőmérséklet? Ugyan annyian ültetek bennt? Tömeg azonos volt? Üzemmeleg volt minden mindkét esetben? Helyileg ugyan ott """"mérted""""? Nem lehet hogy a 200-nál 2 fokos lejtőn mentél?
Nem tudsz kizárni minden tényezőt. Lehet, hogy benne van a gumi is. De ne gondold azt, hogy te a két mesteri mérésedet te azonos körülményekkel hajtottad végre.
Amúgy meg amiről beszélsz, az 5% differencia. ÖT. Őszintén. Szerinted ez releváns? :D
gumifüggetlen a végsebesség :D :D
Xar kocsid. :D
Igen, a téli gumiknak a felépítéséből adódóan minimálisan nagyobb a gördülési ellenállása.
Persze a mérésed nem biztos, hogy hiteles.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!