Audi a6 avant quattro . Meg tudom csinálni, hogy ne 4 kerék huzzon hanem 2 ?
Ez a baj, amikor lecsúsznak a német prémiumok a mindenki számára elérhető ársávba :D.
Driftelni akar vele... Mivel? A6-tal? :DDDD Igazi driftautó igen. Pont arra van kitalálva, hogy te ökörködj vele. Sőt, remélem manuális, mert az az igazi! Ha te gangolsz, mert racsing van
.
Szomorú, hogy nem látod, hogy egy A6 marhára nem erről szól. Az a kényelmes, olykor dinamikus, többnyires csendes, elegáns haladásról. Te meg gyökérkedni akarsz vele...
15. Válaszoló én ge**re nem kértem a véleményed semmiről és a kioktatásodat sem. Kur***ra tudom mi az az A6 minden egyes nap ülök benne és vezetem . Egyszerüen megkérdeztem hogy lehet e vagy sem , mert hallottam olyan autokról amikbe ki lehet iktatni valamelyiket...
Embere, ha tehetnének akkor megfolytanátok embertársaitokat olyan erős flegmaság és gyűlölelet van bennetek de miért??? A jo budos g**is f@szom se tudja
Azért mert egy világi idióta vagy azért :D
Egy tipikus hülyegyerek.
A6-al akarsz driftelni ember. Szerinted? Jó hogynem S Mercivel akarsz...
18as
Na az pont alkalmasabb a driftre, mint egy quattro A6.
Nem alkalmas-nem alkalmas kérdés ez. Egyszerűen vannak autók, amik NEM ARRA VANNAK, hogy így vezesd. Szerintem röhelyesen néz ki a driftelés meg az ilyen jaszkarizás egy A6-tal is, meg egy S osztállyal is. Sokkal kifinomultabb, elegánsabb autók ezek annál.
Jóhogy nem egy Maybach-hal vagy egy Rolls Royce-szal akarsz driftelni. Ember... Gondolkodjunk már, milyen autókat mire gyártanak :D.
Ne akarjál A6-tal driftelgetni. Vegyél egy hülyegyerek E46-ot, aztán rugdald azt. Az arra van. Mindenki arra veszi. A6 nem erre van.
Kedvencem mikor a 18-22 éves, gondolom hasonló hülyegyerekek sírnak, mert nincs A8-as Audi kéziváltóval :'DD. Mert ők gangolni akarnak, meg keresztbe menni, meg racsingolni. Érted. Egy A8-cal. Nem egészen erről szól :D
Kicsit gondold át, kik voltak a céközönségei egy ilyen A6-A8 típusú autónak ÚJ korában. Érdekes, Audi mérnökei úgy gondolták, hogy nem az ilyen kis nyomi gyerekek fogják megvenni 60-100 ezer eurókért a kocsit. Meg úgy gondolták a tulajok javarésze nem akar váltogatni, meg driftelni.
Ez a baj, amikor ezek beesnek egy bizonyos árszint alá. Elérhetővé válik a legutolsó paneli suttyónak is, aztán jönnek a csodák. Nettó 140-et kaparok össze úgy, hogy havonta máshol "dolgozok", hátrafordított bézbólsapka, terepmintás nadrág, gyémántos (műanyag) fülbevaló, nagyon barbershop, rózsafüzér a tükrön, ordít a minimál / mulatós, Redbull a pohártartóban, keresztbe kell menni, bátyja hallod ez nagyon megy, le kell villogni mindenkit, mert megvettem a 150 lovas legszarabb cigánydízelt. Meg biztos ami biztos, meg is csippeljük, meg rakok alá egy nagyonalsókategóriás felnit, amiről ordít, hogy 15 ezer volt darabja.
Szerintem ezt a jelenséget senkinek nem kell magyarázni.
Kell az Áhat meg Ányóc, mer sukárság, dzsukelség meg luxus van, de azéé tudjon máá keresztbe is menni, meg legyen má manuális. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!