2009es évjáratút találtam 2.5millióért.Szimpatikus az alacsony fogyasztása,valamint hogy hibrid.Mi a véleményetek róla?
2020. dec. 7. 08:44
1/10 anonim válasza:
Én nem vennék magamnak, de ez nem jelenti azt, hogy rossz autónak tartom. Ez egy rétegautó, melyet egy konkrét közönség fog megvenni. Ha nyugisan, takarékosan, kényelmesen szeretnél közlekedni, akkor ez egy tökéletes autó lehet számodra. Sturcz Antal a Totalcar-nál készített róla tesztet, szerintem jól elmondta róla a lényeget, inkább a személyes tapasztalatait osztotta meg, mintsem a műszaki adatait. Az alapján könnyebben eldöntheted, hogy kell-e neked ilyen autó.
2020. dec. 7. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Ha a fogyasztás miatt vennéd ne tedd, messze túl sokat fogyaszt ahhoz képest, amit várnál tőle. Ha ehhez hozzáteszed, hogy mennyivel bonyolultabb, mint egy szimpla benzines kortársa, tehát több minden mehet benne tönkre, szerintem nem éri meg.
2020. dec. 7. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Én is ezen gondolkodom, 22 éves vagyok, és nekem bejön meg , bemutató óta sokat nézek Priust, nem tudom, hogy kintről jobb behozni vagy itthon megvenni.
Az akksi kicsit kockázatos, de a Priusban könnyű cserélni (akár házilag is). Felújított cellák ára talán nem vág földhöz.
2020. dec. 7. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
22 évesen valami izgalmasabb autót vegyél.Ráérsz később ,mikor már családod van ilyen autót venni.
Én ennyi idősen egy suzuki gti-vel csapattam,ami 8.7 mp alatt volt 100-on.Utána jött a Honda crx vti.
2020. dec. 7. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 Mr.Q77 válasza:
Azt neked kell eldöntened, a prius egy rendkívül megbízható kocsi, (Prius2 az a világ egyik legmegbízhatóbb kocsijai közt van) bár valóban nem egy klasszik vagány fiatalhoz párosíthat kocsi. Vagánykodni gyorsulni nem fogsz vele (feltételezem nem is szándékod) de nagyon szerethető megbízható kocsi (teszi a dolgát rendületlenül) nagyon nagy a hely belül, A ból B be kényelmesen csendben elvisz, motor hang karakterét (gyorsításnál) szokni kell.
2-esnek lövése sincs a Prius (hybrid rendszerhez). Ez egy zárt bolondbiztos (Prius2 nél kicsit túlméretezett alkatrészekből) rendszer egy mai kocsihoz képest olyan egyszerű mint a bot. Rendszeres karbantartás mellett tulajdonképpen előbb esik szét a kaszni mint a hajtáslánc/aksi.
2009 es évjárat 2,5? 2-es prius?
Mielőtt megveszed nézesd át egy hozzáértővel (Prius club/facebook stb)
2020. dec. 7. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Nem tudok én annyira jól vezetni, hogy gti vagy bármi x vagy esetleg r legyen a típusba. :D Prius az olyan tetszetős olyan "ott van egy random parkolóban" szeretettel a katalizátort lopják meg a kocsit is, de ha egy mondjuk rs6 Audim lenne azt meg félnék használni.
2020. dec. 7. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Van egy 2-es priusom, azt mondanám, ha mindenképp automata váltós autót szeretnél, csak akkor vegyél ilyet. Fogyasztás nyáron 5 liter, télen 6. Hátul nem fér el a fejem(183 cm vagyok) ahhoz képest, hogy közepes méretű autó. Gyorsan menni nem lehet vele, de nyugdíjas tempóra teljesen jó. Akkumulátorok ennyi idősen már kezdenek elfáradni, lehet, hogy kell majd cellákat cserélgetned benne, és egy cella 15 ezer körül van bontottan. Első autónak csak akkor ajánlanám, ha csak automatára van jogsid. Szeretni nem fogod, de megbízható és viszonylag keveset fogyaszt.
2020. dec. 7. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Hogy lehet, hogy nem fér el a fejed. Sturcz Anti is elfért benne. Küldj már egy képet Borisos felszerelésbe( usánka, napszemcsi, sál ami maszkként szolgál.
2020. dec. 7. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 Mr.Q77 válasza:
8 as, nekem is Prius 2-esem van és kb ugyanolyan magas vagyok de sos volt ilyen problémám.
Mi az hogy annyi (menyi az annyi?) idősen kezdenek elfáradni? Miben kellene ennek megmutatkoznia?
Automatához: ha egyszer megszokta az automatát, sose akar váltósat :) (eleve gáz, hogy még manuális váltós kocsikat használunk) a prius váltókar elhelyezését/kialakítását meg kötelezővé tenném. Funkcionalitásban kényelemben messze jobb mint a hagyományos jobb kartámasz környékén elhelyezett váltó. Amit tényleg nem értem miért erőltetnek hogy ott legyen.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!